Gå til innhold

Knust skjerm - hvor/hva lønner seg?

Gjest Slettet-P8zKbRH56D

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-P8zKbRH56D

Da kom den dagen hvor jeg klarte å knuse skjermen... på min iphone 6. Hvor burde jeg levere den inn? (bor i Trondheim fortiden) Håper den kan bli fikset så fort som mulig!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da kom den dagen hvor jeg klarte å knuse skjermen... på min iphone 6. Hvor burde jeg levere den inn? (bor i Trondheim fortiden) Håper den kan bli fikset så fort som mulig!

Om skjernen fortsatt vikrer, er det kanskje bare glasset over selve skjermen som er knust. Glasset kan du enkelt skifte selv -æ se YouTube video for din modell. Glass fås kjøpt for under 100 kr på nettet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du kan bytte selv om det bare er glasset på toppen som er knust. Har selve skjermen under knust også burde du sende den til noen med litt peiling.

De har en butikk som heter iPhone-rep i Trondheim sentrum som bytter glass om du ikke vil gjøre det selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-P8zKbRH56D

Du kan bytte selv om det bare er glasset på toppen som er knust. Har selve skjermen under knust også burde du sende den til noen med litt peiling.

De har en butikk som heter iPhone-rep i Trondheim sentrum som bytter glass om du ikke vil gjøre det selv.

Bare glasset som er ødelagt ja, men shit.. er jo nesten sånn at jeg burde vente til nye 6 kommer, ettersom det koster over 2000 for å få fikset det!

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...