Gjest Slettet-P8zKbRH56D Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Da kom den dagen hvor jeg klarte å knuse skjermen... på min iphone 6. Hvor burde jeg levere den inn? (bor i Trondheim fortiden) Håper den kan bli fikset så fort som mulig! 1 Lenke til kommentar
Doffen jr. Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Da kom den dagen hvor jeg klarte å knuse skjermen... på min iphone 6. Hvor burde jeg levere den inn? (bor i Trondheim fortiden) Håper den kan bli fikset så fort som mulig! Om skjernen fortsatt vikrer, er det kanskje bare glasset over selve skjermen som er knust. Glasset kan du enkelt skifte selv -æ se YouTube video for din modell. Glass fås kjøpt for under 100 kr på nettet. 1 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Du kan jo feks kontakte Eplehuset og høre hvor mye det vil koste (og nei skjerm+glass er en del) ellers så har jeg hørt om Pimp-it Lykke til =) 1 Lenke til kommentar
Svar Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 har du planer om å beholde garantien, så må du ta det på ett verifisert verksted, som eks Eplehuset. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Da kom den dagen hvor jeg klarte å knuse skjermen... på min iphone 6. Hvor burde jeg levere den inn? (bor i Trondheim fortiden) Håper den kan bli fikset så fort som mulig!Du kan bytte selv om det bare er glasset på toppen som er knust. Har selve skjermen under knust også burde du sende den til noen med litt peiling. De har en butikk som heter iPhone-rep i Trondheim sentrum som bytter glass om du ikke vil gjøre det selv. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-P8zKbRH56D Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Da kom den dagen hvor jeg klarte å knuse skjermen... på min iphone 6. Hvor burde jeg levere den inn? (bor i Trondheim fortiden) Håper den kan bli fikset så fort som mulig!Du kan bytte selv om det bare er glasset på toppen som er knust. Har selve skjermen under knust også burde du sende den til noen med litt peiling.De har en butikk som heter iPhone-rep i Trondheim sentrum som bytter glass om du ikke vil gjøre det selv. Bare glasset som er ødelagt ja, men shit.. er jo nesten sånn at jeg burde vente til nye 6 kommer, ettersom det koster over 2000 for å få fikset det! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Send til eplehuset. Det koster deg 3200kr men du får en ny iphone og beholder garantien og andrehåndsverdien Lenke til kommentar
Gjest Slettet-P8zKbRH56D Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Da er det bedre å vente til den nye kommer... I høst?! Lenke til kommentar
Aleeeeex89 Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Du kan enten levere den inn til reparasjon eller fikse telefonen selv. Her er en video som forklarer hvordan du reparerer iphone 6: https://youtu.be/jQ1Y_MJ6DD8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå