AMDguru1 Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Har en kompis som nettopp har fått ny data. han har ic7-g, og bruker det intregrerte lydkortet. Det so mer problemet er at når maskinen jobber osv, så skraper lyden i headsettet. Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Har hatt mange HK der lyden (intergrert) har funka dårlig. Men du får jo et mye bedre PCI lydkort til en veldig billig penge da. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Det var det jeg også tenkte på, men det skal jo ikke skurre så mye. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Mener det var de kortene det var litt diskusjon rundt på grunn av skurring i lyden (søk på dette forumet og abit forumet det ble tatt opp begge steder). Jeg husker dessverre ikke hvordan saken endte, men en stund var det i hvert fall snakk om bios oppgradering som av en eller annen grunn skulle kunne fikse dette (men det høres litt rart ut). Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Skal sjekke Abit-forumet. Takk for svar Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Joda, det er mange som klager på nettopp det. Et nytt lydkort er nok å anbefale. Jeg kjøpte et brukt audigy til 400,- og er mer enn happy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå