Jod-R Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Blålys over Beisfjordbrua Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 ett fargerikt nattbilde, syns det var tiltalende bilde 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Det ble skikkelig lekkert! Nydelig speiling og delikate farger! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Her kunne du faktisk tatt et utsnitt av kun speilingene og laget noe abstrakt og lekkert. 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Herlig lys og farger i dette nattbildet. Kompen sitter også. Roar 1 Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 18. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2015 ett fargerikt nattbilde, syns det var tiltalende bilde Takker Det ble skikkelig lekkert! Nydelig speiling og delikate farger! Takker Her kunne du faktisk tatt et utsnitt av kun speilingene og laget noe abstrakt og lekkert. Tenker du noe ala versjon 2 som jeg har lastet opp nå? Herlig lys og farger i dette nattbildet. Kompen sitter også. Roar Takker, hyggelig å høre dette ifra deg siden du titt og ofte finner noe tull rundt bildekantene mine Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Ja, det ble jo litt stilig det også, synes du ikke? Blir et helt annet bilde. Innmari fine og dekorative farger. 1 Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 18. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2015 Joda, er forsåvidt stilig det å, men jeg foretrekker å inkludere lyskildene. Abstrakte bilder er ikke helt i min smak, men kanskje neste gang jeg er ute (når det en gang blir mørkt igjen her nordpå) så burde jeg ta å eksperimentere litt med kun refleksjonene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg