Computerworld Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Kampen om de digitale bildene hardner til nå når Google har lansert sitt nye bildebehandlings- og bildearkivprogram Bilder.Full sky-krig om bildene dine Lenke til kommentar
aras2 Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Lurer på hvilket verdi det ligger i at de tilbyr gratis og i noen tilfeller uendelig med lagringsplass for bildene mine!! Lenke til kommentar
Jurge92 Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Lurer på hvilket verdi det ligger i at de tilbyr gratis og i noen tilfeller uendelig med lagringsplass for bildene mine!! Informasjon Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Lurer på hvilket verdi det ligger i at de tilbyr gratis og i noen tilfeller uendelig med lagringsplass for bildene mine!! Et økosystem du blir stadig mer bundet/tilknyttet til. Den største grunnen til at mange ikke vil bytte fra Apple/Android/Windows (?) til Android/Windows/Apple uten videre. 1 Lenke til kommentar
serpaul Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Hva er tilnærmet uendelig store bildesamlinger? Snakker vi Terrabyte? Lenke til kommentar
bakalaka Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Hva med Sonys PlayMemories? Lenke til kommentar
Rune_says Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Lurer på hvilket verdi det ligger i at de tilbyr gratis og i noen tilfeller uendelig med lagringsplass for bildene mine!! Samme som for gratis nettaviser - det vises reklame. Det er det Google tjener penger på. De som reklamerer betaler for reklameplass - eventuelt også andre tjenester som informasjon om dine vaner (hvor klikket du deg inn fra, målrettet reklame utifra dine interesser, osv) Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Man bør lansere den store slettedagen en gang i måneden. Det blir vanvittig mange bilder i løpet av et år, gidder man noen gang å se igjennom dem om 5-7 år når det er mange tusen bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg