squaddie Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 (endret) Ser ut som at vi har fått fuktskader på huset, spesielt på badet. Eller hva er det her for noe? Er dette noe forsikringen kan hjelpe med? Har isåfall full forsikring. Kommer vel også egenandel, men ja, vil heller få det her ordnet så snart som mulig enn at det forblir slik mye lengre da skadene kan bli større om jeg venter. Arealet på vannmerket har økt i vår... Her er et bilde av vannskaden: Hva er neste steg for meg? Må sikkert få tak i en ekspert, men hvem er det jeg skal spørre om hjelp fra? Takk for råd på forhånd. Endret 17. juni 2015 av squaddie Lenke til kommentar
Zash Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Er ikke det der en lufteventil? Da bør du i saa fall aapne den! Lenke til kommentar
squaddie Skrevet 17. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2015 ... Var ikke det jeg spurte om da, men joda, den er åpen nå, men om vinteren så kommer vannet rett gjennom der om den er åpen... Takk for...tipset. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 vannet kommer rett gjennom? om det kommer vann gjennom lufteventilen er det vel ikke rart du får fuktskader der? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Saa det renner vann ned der naar den er aapen, og derfor lukker du den? Hvor tror du det blir av vannet da? Lenke til kommentar
squaddie Skrevet 17. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2015 Har byttet ut bildet med et annet bilde: Slik er taket på ett av rommene uten ventil i nærheten. HVEM er det jeg skal høre med om hva det her er slik at jeg får gjort noe med saken? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 http://norskfuktskadekontroll.no/ Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Det der er skader muligens grunnet den ventilen din i første innlegg Vann skal ikke renne rett gjennom en lufteventil... Når du stenger den ventilen, hvor tror du vannet går? renner vell rundt i taket og veggene dine.... Lenke til kommentar
squaddie Skrevet 17. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2015 Takk til Zash for å komme med relevant informasjon. Takk til dere andre for innlegg. Tråd løst. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Er vel ikke så mye tvil om at vannskaden kommer av at lufteventilen ikke har fungert som den skal. Er langt ifra sikkert forsikringen dekker det... Lenke til kommentar
PBinnern Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 TS: Må ikke bli så grinete selv om vi poengterer det åpenlyse 1 Lenke til kommentar
squaddie Skrevet 17. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2015 Grinete? Takket bare folka for tips jeg, være det seg åpenlyst eller ei. Visste ikke at det var grinete... Men ja, alt godt nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå