Gabriel Shear Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Finst det et program der man kan motta SMS på pcen, og deretter svare på sms fra pcen? Hadde vært genialt, og man hadde spart mye tid. Har P800 og bluetooth. Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 dette programmet høres bra ut for deg: DesktopMessage for P800 "With DesktopMessage for P800 you can quickly send and manage SMS from your desktop PC. Download all SMS from your phone with one click, archive messages on your PC or delete them on your phone. " http://shop.my-symbian.com/PlatformProduct...Id=0&catalog=20 koster 17 pund da... men men... et annet som kan være interresant er Remote P800. Der kan du fjernstyre mobilen din fra dataen.. altså, du får opp mobilskjermens bilde og kan klikke med musa og skrive med tastaturet.. http://shop.my-symbian.com/PlatformProduct...Id=0&catalog=20 koster 15 pund... jeg tror jeg ville valgt sistnevnte.. men, ditt valg Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Ok. Takker for svar. Finst det piratkopier av sånt? Vist jeg laster det ned kan jeg distrubiere det fritt da? Til kompiser osv? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Det gjør det nok. Men det er jo såklart ikke lov å snakke om piratkopier her. Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 humm.. virker litt vanskelig da man må opplyse om imei nr og alt mulig piss. 17 pund er jo drit mye. I hvertfall for et så lite program som er litt bugs i også Får ikke opp hele animasjons meldinger på pcen. Noen som vet om noen andre alternativ program før jeg punger ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå