Gå til innhold

Regning for porto sendt fra privatperson til kommune


Anbefalte innlegg

Jeg sender en pakke til et offentlig kontor, og porto skal bli dekt av kommunen. 

 

Hvordan er reglementet når det gjelder å sende regning/faktura? Jeg har hørt at du må ha med faktura- og blankettnummer, men gjelder dette når det er en enkelthendelse og jeg er en privatperson?

 

Eller kan jeg bruke en mal fra nettet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres rart ut medmindre det er en spesiell refunderingsordning (som isåfall har en bestemt prosedyre/blanketter - f.eks. at du sender kontonummeret ditt til en saksbehandler).

 

Å sende faktura sånn uten videre til en kommune (hvis du ikke har konkret fakturaadresse og innkjøpsreferanse) vil neppe resultere i noen utbetaling.

Endret av Rune_says
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...