GroKoDilla Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Cat chat Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Herlig bilde! Hilsen Tove Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 17. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2015 Herlig bilde! Hilsen Tove Hyggelig at du likte det, Tove! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Kjempegøy bilde! Er jo catlady sjøl, snakker med kattene ja. Lurer ofte på om de skjønner hva jeg sier? Flott komponert bilde, nydelig pus og ei artig dame! Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 17. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2015 Kjempegøy bilde! Er jo catlady sjøl, snakker med kattene ja. Lurer ofte på om de skjønner hva jeg sier? Flott komponert bilde, nydelig pus og ei artig dame! Hadde jeg vært tøff nok, hadde jeg nok laget en hel serie om den dama... ;-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Er vant til katter fra tidligere dager og kommunisert mye med disse - og innbilt meg at det på et eller annet vis blir en toveis kommunikasjon. Om det er det eller ei kan sikkert diskuteres, men katten liker det , det er sikkert ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Katter er vel litt som kvinner, litt vanskelig å kommunisere med og vi skjønner ikke alltid hva de mener..... Artig "fangst" og skulle mer enn gjerne sett en serie med den dama. Et bilde å smile av og da er mye gjort:-) PS Hyggelig å se deg her igjen, så da håper vi på litt fotosprell fremover. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Ser jaggu ut som katta er en tanke beskjemmet og ser ned i en annen retning. Fint lys og farger. Ser ut som modellen til venstre har fått majoriteten av fokuset - og katta har fått sitt bare midt i trynet. Roar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 18. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2015 Er vant til katter fra tidligere dager og kommunisert mye med disse - og innbilt meg at det på et eller annet vis blir en toveis kommunikasjon. Om det er det eller ei kan sikkert diskuteres, men katten liker det , det er sikkert ! Vennlig hilsen Ragnar Sant... Har hatt mange fantastiske opplevelser med katter ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 18. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2015 Ser jaggu ut som katta er en tanke beskjemmet og ser ned i en annen retning. Fint lys og farger. Ser ut som modellen til venstre har fått majoriteten av fokuset - og katta har fått sitt bare midt i trynet. Roar Ja, men denne katten var absolutt Boss her! Han "eide" dette vinduet, og lot seg egentlig ikke affisere - samme hva madammen sa ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 18. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2015 Katter er vel litt som kvinner, litt vanskelig å kommunisere med og vi skjønner ikke alltid hva de mener..... Artig "fangst" og skulle mer enn gjerne sett en serie med den dama. Et bilde å smile av og da er mye gjort:-) PS Hyggelig å se deg her igjen, så da håper vi på litt fotosprell fremover. God observasjon - når det gjelder kvinner ;-) De går ut fra at menn er på samme intuitivitetsnivå som dem - men - så feil kan man ta ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg