MrCusNT Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 (endret) Hei. Jeg vil bare vite hvilke spill dere ble veldig hypa på etter E3. Jeg personlig ble veldig hypet på: Mirrors Edge: Catalyst Just Cause 3 No man's sky The Division Arkham Knight Dishonored Star Fox Zero Jeg trodde at Fallout 4 skulle bli spennende for meg, men det ser ut som det er mye av det samme fra de andre spillene som jeg ikke var så veldig stor fan av. Jeg liker ikke faktumet av at du kan plukke fra hverandre hus og bygge det på nytt og det begynner å minne meg mer om Saints Row for å være ærlig. Si under hvilke spill DU fikk deg hypa til Endret 17. juni 2015 av Teddybear King Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 (endret) Uncharted 4 Just Cause 3 Battlefront 3 Hitman Deux Ex Battlefront 3 var bare helt vilt å se på. Ble litt skeptisk da "iron sight" skulle fjernes, men etter gameplay videoen fra E3 er jeg ikke lenger skeptisk på det der. Alltid vært fan av de spillene og blir godt å komme tilbake til det universet i en så vill grafikk som det ble vist! Fly X-wing, tie-fighter, eie med Darth Vader mmmh! e: Tomb Raider også selvfølgelig! Endret 17. juni 2015 av VaporHead Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Gears of war: Remasterd Gears 4 Halo 5 Tomb raider Forza 6 Kaster meg nok muligens også på Battlefront 3 Lenke til kommentar
1969 Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 X-com 2 er vel det eneste jeg virkelig ser fram til. Deus Ex blir nok kjøpt inn også når det kommer. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 (endret) Forza 6 Batman Arkham KnightHalo 5Rise of The Tomb Raider Just Cause 3 Xenoblade X Fallout 4 Cuphead Gears of War Ultimate Edition Gears of War 4 Rare Replay Scalebound Quantum Break Crackdown Mass Effect 4 Dishonored Doom Recore Dark Souls 3 Mad Max Mighty No 9 Metal Gear Solid 5 Crackdown Deus Ex: Mankind Divided ION Sea Of Thieves Endret 17. juni 2015 av JoseCuervo Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Final Fantasy VIIDark Souls 3Metal Gear Solid 5: The Phantom PainMass Effect Andromeda Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 (endret) FFVII !!! Oh man Endret 17. juni 2015 av IcedInsanity Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Ratchet&Clank Uncharted 4 Fallout 4 Deus Ex Ellers blir det nok morsomt med Just Cause og Dishonored. Tomb Raider er vel Xbox-eksklusivt, så det setter en demper på gleden... Lurer på hvordan jeg skal få tid til dette..? Får håpe jeg klarer å bli ferdig med Witcher3 før november og Fallout.. Sterkt spillår som er på trappene Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Anno 2205, XCOM 2, Fallout 4, Mad Max og Dishonored 2, sånn i første omgang 1 Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 De jeg kommer på nå: Fallout 4 - pip-boy edition The Division Rise of the tomb raider Just cause 3 Hitman Ghost recon Håper alle kommer til PS4, har ikke fulgt med på alt som ble sagt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 (endret) Ahh, det var så mange bra i år. Tenke, tenke, tenke... Ramser opp ettersom jeg husker, ikke i noen bestemt rekkefølge. Nier New project FF7 Remake The Last Guardian Shenmue 3 King's Quest Horizon: Zero Dawn Mirror's Edge Catalyst Star Wars Battlefront No Man's Sky Star Ocean Kingdom Hearts 3 Final Fantasy XV Anno 2205 Dark Souls 3 Mass Effect Andromeda Dishonored 2 Ratchet & Clank Uncharted 4 Fallout 4 Deus Ex Mankind Divided Xenoblade X Fire Emblem Star Fox Zero Også kanskje MGS 5, Rise of Tomb Raider, Yo-Kai, Rare spill, RainbowSix Siege, Cuphead, Dreams og Recore. Sikkert glemt mange også nå. >< Håper alle kommer til PS4, har ikke fulgt med på alt som ble sagt. Rise of the Tomb Raider kommer i alle fall til xbox først. Om/når det kommer til PS4 er ennå uvisst. Endret 17. juni 2015 av Rider of Reason Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Er mye av det som er blitt vist som jeg skal spille. Men isteden for å remse opp en haug spill. Så setter jeg opp mine topp 3. Sea of Thieves | Xbox One & Windows 10 Horizon Zero Dawn | Playstation 4 Doom | Playstation 4, Xbox One, Windows 10 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Fallout 4 Dishonored 2 NHL 16 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Xbox One; Halo 5 og Forza 6 PC; Doom, Dishonored 2, Mirror's Edge: Catalyst, South Park: The Fractured But Whole, Hitman, Deus Ex: Mankind Divided, Cuphead og Fallout 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 (endret) Pc: Anno 2205, Fallout 4, Metal Gear Solid 5, Rainbow Six, Just Cause 3, Toy Soldiers War chest, Hitman.XB1: Forza 6, får se GoW remastered, blir XB1 eller pc utgaven av denne. Ps4: Ingen jeg faktisk kan komme på Wii U: Nintendo har valgt å fjerne life supporten på denne maskinen så var ikke noe å hente her heller. Merk jeg bare har listet opp spill som kommer i år med lanseringsdato. Endret 17. juni 2015 av Slettet+130498 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 (endret) Var så mye snadder. Horizon Uncharted 4 Uncharted Remastered Tearaway Unfolded Ratchet And Clank Total Overhaul God Of War 3 RemasteredHeavy Rain og Beyond Two Souls remaster Dream The Last Guardian Metal Gear Solid V Mario Tennis Ultra Smash Batman Arkham Knight Just Cause 3 FFVII Remake Dark Souls 3 Star Wars Battlefront Xenoblade Chronicles X Doom Fallout 4 FIFA 16 Mirror's Edge Catalyst Mass Effect Andromeda Need For Speed Dishonored 2 Dishonored Definitive Edition Yoshi's Woolly World Mad Max No Man's Sky Street Fighter V Nier 2 Star Ocean Persona 5 Kingdom Hearts III Call Of Duty Black Ops III Fire Emblem Fates Mario And Luigi: Two Worlds Collide Nei lister ikke mer, listen jeg har er helt utrolig er ikke mer å si. Det er fortsatt mange jeg ikke har nevnet, men det er fordi jeg ikke har så store forhåpninger til dem. Dette blir både dyrt i 2015 og i 2016. Alle dem spillene jeg listet opp kjøper jeg, dukker nok mer etterhvert! Endret 18. juni 2015 av Infamous Toman Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Måtte legge til Sea Of Thieves på lista mi. Hmm..har ingen PS4 spill på lista mi heller. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 (endret) Min ønskeliste etter E3. Fallout 4 Dishonored 2 Recore Tomb Raider Mass Effect Andromeda Mirrors Edge Catalyst Unravel South Park The fractured but whole The Last Guardian Horizon Zero Hour FFVII Remake Uncharted 4 Batman Arkham Knight Deus Ex Mankind Divided Kingdom Hearts 3 Alt jeg kommer på nå og tror det er alt. Likevel det er ingen E3 messer jeg har satt igjen etter med en så lang liste. Så for all del, en kjempegod E3! Endret 17. juni 2015 av Akrabra Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 (endret) Haha, reagerte på tittelen på det neste South Park. Jeg ser hva du kan få ut av den tittelen meget lett om man bare adder litt South Park humor inn der. Endret 17. juni 2015 av Infamous Toman 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå