Trulsien Skrevet 17. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2015 Hei! Jeg ligger å sikler litt på den nye MacBook Pro Retina 15" nå for tiden. Jeg har ventet nå i et halvt år for en ny oppdatering på macen. Men ser at oppdateringen ikke var så stor. MacBooken skal brukes til å redigere film på så jeg trenger en stor nok prosessor for st maskinen skal jobbe raskt nok. Men så er spørsmålet; bør jeg vente til høsten eller kan jeg bare gå for den nye? :-) Takk, mvh Truls Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 17. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2015 hei kommer nok ikke noen oppdatering på en stund så er bare å gå for den nye Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2015 Jeg klipper film i 4K ProRes HQ uten framedrops på min ett år gamle Macbook Pro Retina 15", så det burde gå helt fint Lenke til kommentar
uggy Skrevet 28. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2015 Kjapt spm her. Orker ikke lage en ny tråd for bare det. Men er retina skjermene til MacBook pro 4K? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2015 Kjapt spm her. Orker ikke lage en ny tråd for bare det. Men er retina skjermene til MacBook pro 4K? Macbook Pro har 2880 x 1800 eller 2560 x 1600 oppløsning (Avhengig om det er 13.3" eller 15.4" skjerm. iMac 27" har 5120 x 2880 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 30. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2015 Vil vel ikke si at å kjøpe macbook retina nå er det mest gunstige. Da de har haswell fortsatt. Skylake kommer til høsten/vinter. Og det er en forholdvis stor oppdatering, både med tanke på batteri, Thunderbolt 3.0. Forskjellen på 2014 og 2015 modellen er svært liten, hvis du ser bortsatt fra force touch og SSD hastighet (noe du ikke vil merke til daglig bruk uansett). Men igjen, det kommer alltid noe bedre. Så trenger du ny laptop er det jo for all del en god laptop. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 30. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2015 (endret) MacBook og Apple produkter generellt holder seg ekstremt bra i pris. Bare kjøp en nå og selg den når det kommer en bedre. Du kan sikkert selge en 1 års MacBook med så lite som 10-15% tap i forhold til nypris Endret 30. juni 2015 av Dante's Inferno Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2015 Dagstilbud 7/7 på elkjøp. Tusenvis å spare. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 6. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2015 Dagstilbud 7/7 på elkjøp. Tusenvis å spare. Vet du om det bare gjelder butikk, eller på nett også? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2015 Dagstilbud 7/7 på elkjøp. Tusenvis å spare. Vet du om det bare gjelder butikk, eller på nett også? Dette er alt jeg vet: http://kundeavis.elkjop.no/elkjop_sommerkampanje/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå