Green Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hei! Har begynt å tenke på å flytte pc-kabinettet inn på eit anna rom, men la skjerm, tastatur, mus, og høgtaler igjen i det opprinnelege rommet... Målet er å få vekk all pc-støy vekk ifrå det rommet eg sitter i. For å gjere dette treng eg usb forlenger (for tastatur og mus), svga-kabel forlenger, lyd-kabler. Nokon som veit om det finnes ein type multikabel som har alt eg treng for dette istadenfor å kjøpe seperate kabler heile vegen... ? Takk for alle svar :-) -Green- Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 det finnes nok ikke det, men det finnes strømper så du kan lage det selv, er du en ekte datanerd bruker du strips Lenke til kommentar
Green Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 det finnes nok ikke det, men det finnes strømper så du kan lage det selv, er du en ekte datanerd bruker du strips Hei! Takk for svar! Så det finnes på ein måte ikkje noko lettvint måte å gjere dette på? -Green- Lenke til kommentar
gspr Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Så det finnes på ein måte ikkje noko lettvint måte å gjere dette på? Joda - du knaller rundt litt teip/hyssing/strips/<hva enn fantasien din måtte foreslå>. Lenke til kommentar
Green Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Takker for svar. Skjønner at eg må kjøpe seperate kabler. Kva er maks lengde på USB og SVGA kabler? -Green- Lenke til kommentar
enhuso Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Har fått problemer med USB-kabel lengre enn 5 m. Har hørt at det er grensa.... Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hei! Kanskje noe som dette kunne være et alternativ for deg? Denne var kanskje litt dyr, pluss at det kun er skjerm/tastatur/mus (men jeg har sett lignende som har usb og lyd). Kanskje du kan finne en billigere - som passer bedre for deg. Vet ikke om det kanskje er umulig å finne en billig som har alt, men... Med en sånn forlenger bruker du en vanlig nettvekskabel (Cat 5). Har ikke sett denne i drift, så jeg vet ikke hvordan det fungerer. Mvh Vegard Johansen Edit: Skrivefeil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå