Fotoskrulla Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Buss med snute Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 sitter å ser og tenker men tror det er versjon 2 jeg liker best.Usikker på hva som gjør det Ja lurer på når den hadde sine glansdager, syns de er både tøffe og flotte disse snutebussene jeg med en god og rund ende 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2015 sitter å ser og tenker men tror det er versjon 2 jeg liker best.Usikker på hva som gjør det Ja lurer på når den hadde sine glansdager, syns de er både tøffe og flotte disse snutebussene jeg med en god og rund ende Hei Knut! Ja, er de ikke fryktelig sjarmerende? Ikke alltid så lett å vite hvorfor man liker et bilde bedre enn et annet, det er bare følelsen det gir. Vi får se om andre er enige med deg Synd bussen var skikkelig nedstøvet bare.. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Her tror jeg at alle tre bildene må ses i sammenheng. Kan faktisk ikke huske å ha sett akkurat denne typen buss før. Fine bilder og fin dokumentasjon. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Reo Speedwagon var det første som dukket opp i hue hos meg når jeg så emblemet....jeg er "stucked in the 80`s"....... Fin dokumentasjon av snutebussen fra flere vinkler. Artige bilder å ha i arkivet, slik at en kan si til etterfølgerne at sånn var bussene før, når jeg var ung.... Prosit:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2015 Her tror jeg at alle tre bildene må ses i sammenheng. Kan faktisk ikke huske å ha sett akkurat denne typen buss før. Fine bilder og fin dokumentasjon. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk Ragnar, ja følte at jeg måtte legge ved flere bilder for å få "bildet" komplett. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2015 Reo Speedwagon var det første som dukket opp i hue hos meg når jeg så emblemet....jeg er "stucked in the 80`s"....... Fin dokumentasjon av snutebussen fra flere vinkler. Artige bilder å ha i arkivet, slik at en kan si til etterfølgerne at sånn var bussene før, når jeg var ung.... Prosit:-) Det er kke ei gruppe jeg har hørt om egentlig, men så er jo jeg myyyye yngre enn deg da. Hadde ikke snutebusser når jeg var liten, ikke som jeg kan huske i hvertfall. I morgen tar vi en tur i baksetet i bussen, ka du trur? Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Tøfft, Helene! V1 traff meg. "Upcoming" og utradisjonelt som det er! 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Veldig kule bilder, Helene! Og med din fotografiske sans for komp og beskjæring blir dette en spennende serie. V1 var jo dritstilig.. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2015 Tøfft, Helene! V1 traff meg. "Upcoming" og utradisjonelt som det er! Hei Gro! Sjøl likte jeg best v1 som foto, de andre to er mest med for dokumentasjonens del. Kjekt du kom innom og kommenterte! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2015 Veldig kule bilder, Helene! Og med din fotografiske sans for komp og beskjæring blir dette en spennende serie. V1 var jo dritstilig.. Tuuuusen takk Fredrik! Rødma nesten litt her, det var da voldsomt til go'ord da! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Stilig komponert Helene! Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2015 Stilig komponert Helene! Hilsen Tove Tusen takk Tove! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Meget stilige bilder av en utrolig velholdt og flott gammel buss. Var jo nødt til å Google litt da Mannen bak REO. Ransom E. Olds, var naturligvis også mannen bak Oldsmobil....du verden så opplyste vi blir av all denne fotograferingen Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 v1 er en soleklar favoritt her. Synes den ble mye kulere enn de andre 2. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2015 Meget stilige bilder av en utrolig velholdt og flott gammel buss. Var jo nødt til å Google litt da Mannen bak REO. Ransom E. Olds, var naturligvis også mannen bak Oldsmobil....du verden så opplyste vi blir av all denne fotograferingen Mvh. Rolf Ja opplyste og bereiste blir vi! Denne bussen blir nok tatt godt vare på av en veteranbilklubb i Kristiansund tror jeg. De reiser rundt på stevner og treff. Takk for hyggelig og opplysende kommentar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2015 v1 er en soleklar favoritt her. Synes den ble mye kulere enn de andre 2. Hei! Ja de andre to er med mest som dokumentasjon, tenkte kanskje folk ble litt nysgjerrig på hvordan bussen ser ut i sin helhet. Det er vanskelig å få til skikkelige utsnitt inne på et museum, sjukt mye i vegen alle plasser! hyggelig du stakk innom og kommenterte! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Stilige bilder av en gammel veteran alle tre , det blir nok v1 som havner øverst. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2015 Stilige bilder av en gammel veteran alle tre , det blir nok v1 som havner øverst. Mvh Alec Hei Alec! V1 er ment som hovedbildet i dag, gjorde meg flid med det. hyggelig du stakk innom! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Kaptein snutebuss på museum? V2 blir favoritten her. Roar 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg