Ragnar Skj Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Stille og rolig på kafeen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Flott hverdags/miljøbilde. Antar at det kommer flere utover dagen:-) Ser for meg han i lys jakke sier at "sånn går nu dagan..." Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Et godt ogf fortellende hverdagsbilde! Fint i svart/hvitt. Hilsen Tove Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Så jo bedagelig og rolig ut stemninga der, litt mørkt og dystert, men det er vel motlyset fra vinduet som gjør. Et ordentlig hverdagsbilde. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 17. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2015 Flott hverdags/miljøbilde. Antar at det kommer flere utover dagen:-) Ser for meg han i lys jakke sier at "sånn går nu dagan..." Stemmer, kan tenke meg at det er noe i den retning personen i lys jakke uttrykker seg. Typisk hverdagspassiar, det var noe av det jeg ville få fram her. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 17. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2015 Et godt ogf fortellende hverdagsbilde! Fint i svart/hvitt. Hilsen Tove Et enkelt hverdagsbilde, vi trenger kanskje noen av disse også tenkte jeg. Takk for hyggelig kommentar. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 17. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2015 Så jo bedagelig og rolig ut stemninga der, litt mørkt og dystert, men det er vel motlyset fra vinduet som gjør. Et ordentlig hverdagsbilde. Hverdagsbilde er ordet. Takk for kommentar Helene ! Skj Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Hverdagsbilder som dette forteller alle sin historie , og det er fint å kunne få ta del i den . Godt fanget og formidlet. Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Joda, greit med svarthvit her. Var det konas trang til kaffe og kake - eller var det været som dro deg inn her da du kanskje heller skulle vært i slagghaugen. Men som flere har sagt før meg så er det jo greit med et hverdagsbilde også. Skal jeg nevne linje ut i øvre venstre hjørnet mon tro? Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2015 Hverdagsbilder som dette forteller alle sin historie , og det er fint å kunne få ta del i den . Godt fanget og formidlet. Mvh Alec Hei og takk for kommentaren ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2015 Joda, greit med svarthvit her. Var det konas trang til kaffe og kake - eller var det været som dro deg inn her da du kanskje heller skulle vært i slagghaugen. Men som flere har sagt før meg så er det jo greit med et hverdagsbilde også. Skal jeg nevne linje ut i øvre venstre hjørnet mon tro? Roar Ifølge kona så er det mye som burde vært inne i skallen min, men som ikke er der ! (jf linje ut i venstre hjørne) Neida, hun er forståelsesfull som bare det hun, heldigvis. Hverdagsbilde, om enn ikke på Pentaxen nivå, så allikevel hyggelig å vise slike miljøer en gang i blant. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg