AfterGlow Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Selskapet bak den populære knøttemaskinen har omsider laget sin egen variant.Raspberry Pi har endelig fått et offisielt kabinett Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Sprøytestøping av plast er standarden for små plastdeler. Legoklosser, plastbøtter, dusjhoder, stekespader lysbrytere og hageslangekoblinger er alt sammen sprøytestøpt. Den aller største sprøytestøpte ABS-delen var karosseriet på Citroën Mehari. Ordet plastikk er forøvrig ikke et norsk ord om denne typen materialer, det heter plast. 7 Lenke til kommentar
eha Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Ordet plastikk er forøvrig ikke et norsk ord om denne typen materialer, det heter plast. Ja, plastikk (uttales med trykk på siste stavelse) er vel en form for kunstbearbeidelse eller noe? Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Ordet plastikk er forøvrig ikke et norsk ord om denne typen materialer, det heter plast. Ja, plastikk (uttales med trykk på siste stavelse) er vel en form for kunstbearbeidelse eller noe? Nemlig. Plastikk i ordboka. 1 Lenke til kommentar
Membership Expired Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Pent kabinett. Har noen forskjellige ebay kabinetter og min favoritt er denne her: http://www.ebay.com/itm/181760501132?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Det er litt interessant. Jeg vet ikke om det er dialektforskjeller, men jeg/vi ville nok brukt "laget av billig plastikk" heller enn "laget av billig plast". De to versjonene ville heller ikke blitt brukt synonymt, da "plastikk" kun kan brukes om hardplast og ikke om f.eks. plastembalasje. Trykket på ordet er også anderledes. (Og ja, jeg vet at ordboken ikke inneholder formen anderledes, men ordet "annerledes" finnes ikke her oppe.) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå