Tombrat Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Hei. Håper noen kan hjelpe meg, jeg har mistet den ene frontlykt spyle deksel til under venstre side.. Jeg kjøpte en ny deksel på Skoda. Men de sa at de ikke å trengte å sette den på fordi det var så lett, bare og klikke på, men når jeg kom hjem får jeg den ikke til å feste seg, noen som har noen Triks? Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Mistenker du må trekke dysa ut og holde den ute mens du setter på resten. Lenke til kommentar
Tombrat Skrevet 17. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2015 Leste i bruksanvisningen.. Der sto det siden den er elektrisk skal den ikke dra ut den Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Ta ut lykthuset da. Om det er like lett som på min Octavia er det gjort i en fei Lenke til kommentar
Tombrat Skrevet 17. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2015 Å Hvordan er det på din oktavia? Akkurat kjøpt bilen så lite kjent med den Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Leste i bruksanvisningen.. Der sto det siden den er elektrisk skal den ikke dra ut den Kjør den ut da. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Jeg har kun en plastikkmutter, et håndtak som må dras ut så er lyktehuset ute med unntak av strømtilførselen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå