Knut S Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 er det noe mat å finne idag mon tro 3 forskjellige vers Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Ok bilder med V1 som gir best inntrykk hos meg. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 17. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2015 tusen takk for tilbakemelding. ja det er vel v1 som r best kanskjke, selv om jeg også likte v2 godt, men der fikk den litt spesielle øyer i forhold til på andre bilder. Mulig det var lyset som gjorde det ? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Hei Knut! V1 er det beste, mye pga lyset i de andre to, de ble litt i lyseste laget, kanskje du kunne gjort noe med det i etterbehandlingen? Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 17. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2015 Hei Knut! V1 er det beste, mye pga lyset i de andre to, de ble litt i lyseste laget, kanskje du kunne gjort noe med det i etterbehandlingen? takk for tilbakemelding Helene. Ja de ble kanskje litt for lyse. Har vel blitt litt for glad i å ha de lyse da jeg hadde en periode hvor de fleste bildene mine ble for mørke. Så er nok sikkert blitt litt farget på det. Skal prøve meg litt frem på det. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 3 versjoner, men ikke samme fugl for den første er en pilfink og de to siste gråspurvhann hvis jeg ikke bommer helt. Hele serien funker OK. Men min favoritt blir V2. Roar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 18. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2015 3 versjoner, men ikke samme fugl for den første er en pilfink og de to siste gråspurvhann hvis jeg ikke bommer helt. Hele serien funker OK. Men min favoritt blir V2. Roar ups ja her gikk det fort i svingene. Det stemmer nok det Roar. Bildene lå etterhverandre og da ble det litt feil. Beklager det. Ja jeg syns vel egentlig v2 kom mest til sin rett, hvor man så hele fuglen best, uten for mørke skygger noen sted, men som Helene sier: de ble kanskje litt for lyse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg