Jan Erik Engan Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Stær Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 ja en fokusert fugl her som helt klart har sitt mål klart. kan det være ungemating den er klar for ? Ble noe uklart bilde av fuglen. på versjon 1 så har den nok flytt rakere enn du fikk fokusert kanskje? men har du croopet den endel også? både på v1 og v2 ? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Morsomt med takoverbygg på inngangen! Du skulle fått med hele kjuka (er det sånn det skrives?) på bildet, følte det ble litt amputert. Ellers likte jeg V2 best tror jeg. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Trodde jeg så kråke på thumben. Men det er umiskjennelig en stær, ja. Jeg ser første taler klager på bevegelsesuskarpheten i V1. Det gir jo bare inntrykk av bevegelse og skal være slik. Ingen grunn til å velge versjon her. Roar Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 ja en fokusert fugl her som helt klart har sitt mål klart. kan det være ungemating den er klar for ? Ble noe uklart bilde av fuglen. på versjon 1 så har den nok flytt rakere enn du fikk fokusert kanskje? men har du croopet den endel også? både på v1 og v2 ? Bildet ble tatt med kameraets egen crop funksjon.Dette bilde er det andre så så vel ikke den fløy opp i det heletatt. Noe cropet i ettertid Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Morsomt med takoverbygg på inngangen! Du skulle fått med hele kjuka (er det sånn det skrives?) på bildet, følte det ble litt amputert. Ellers likte jeg V2 best tror jeg. Skulle nok fått med hele "kjuka".men den satt plutselig der og fløy like fort;) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Trodde jeg så kråke på thumben. Men det er umiskjennelig en stær, ja. Jeg ser første taler klager på bevegelsesuskarpheten i V1. Det gir jo bare inntrykk av bevegelse og skal være slik. Ingen grunn til å velge versjon her. Roar Her er jeg nok enig,bare hode er i fokus,gir resten kun en bevegelse,og det er det jo ingen feil med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg