Arodem Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Det er nærmest umulig å spå konferanserekkas nykommer.Få med deg PC Gaming Show klokken 02:00 Lenke til kommentar
v3lv Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Gleder meg til å se det nye ArmA 3 kartet! Lenke til kommentar
Rompel & Skinnrolf Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Håper vi slipper hovering fra PC-Kalifen. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) Håper dem gjør det her skikkelig. Jeg har nemlig en liten fornemmelse at det her blir ekstremt flaut. Akkurat som AMD sin pressekonferanse tidligere idag...rett og slett slitsomt å se på. Men krysser fingrene. EDIT: Men faen da...time til det starter jo. Endret 17. juni 2015 av LarZen Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 (endret) Twitch ???Nei takk. jeg venter heller til noen slipper ut dette i HD på Youtube. Forrige gang jeg jeg så FF 14 fra Square Enix på Twitch var bildet så dårlig at det var nesten ikke vits. Hvorfor er disse amatørene fortsatt i gang ? Jeg vil gjerne se de nye spillene slik de egentlig ser ut, ikke i foggete bilde. Endret 17. juni 2015 av Realzi Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Klokka 02? Dere mener kl 03..? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Har hatt klart og fint bilde ifra Twitch under hele E3 så langt. Men faen at det ikke begynner for kl 3 da...da skal kjerringa stå opp å på jobb. Mens jeg slasken sitter oppe å ser på spill....populært serru. 2 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 (endret) Har hatt klart og fint bilde ifra Twitch under hele E3 så langt. Men faen at det ikke begynner for kl 3 da...da skal kjerringa stå opp å på jobb. Mens jeg slasken sitter oppe å ser på spill....populært serru. Tror du trenger et par briller. At du kan se hva som skjer ja, men er lite vits og vise spill som ser bra ut når ikke streaming tjenesten klarer og vise det. Er da ikke rocket science, gå fra Youtube E3 videoer også se på denne videoen, så ser du klart forskjellen. Endret 17. juni 2015 av Realzi Lenke til kommentar
akelbo Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Informasjonen vi fikk var at PC Gaming Show skulle begynne klokken 02.00, norsk tid. Bare å beklage til alle dere som nå må sitte oppe en time lengre enn forventet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Flyet mitt hjem herfra går ikke før 07 og taxien til flyplassen drar 05. Så.... tid har man nok av Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 (endret) Tror du trenger et par briller. At du kan se hva som skjer ja, men er lite vits og vise spill som ser bra ut når ikke streaming tjenesten klarer og vise det. Er da ikke rocket science, gå fra Youtube E3 videoer også se på denne videoen, så ser du klart forskjellen. Hentyder du at synet mitt ikke er bra nok? Og som du ser...briller har jeg Endret 17. juni 2015 av LarZen 6 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Informasjonen vi fikk var at PC Gaming Show skulle begynne klokken 02.00, norsk tid. Bare å beklage til alle dere som nå må sitte oppe en time lengre enn forventet. Virker som det enten har vært litt feil informasjon eller at dem har flyttet på tiden. For det var nærmere 60.000stk som var på plass kl 02:00 på Twitch. Satse på at det er verdt å vente på... Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 (endret) Tror du trenger et par briller. At du kan se hva som skjer ja, men er lite vits og vise spill som ser bra ut når ikke streaming tjenesten klarer og vise det. Er da ikke rocket science, gå fra Youtube E3 videoer også se på denne videoen, så ser du klart forskjellen. Hentyder du at syns mitt ikke er bra nok? Og som du ser...briller har jeg <33 hahahha Ok du vinner denne diskusjonen Love you man! Endret 17. juni 2015 av Realzi Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Hehe! Ikke lenge igjen nå... 1 Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Tripwire og Rising Storm 2 <3 Leverer fra første stund! (RO2/Rising Storm er det beste skytespillet per idag) Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Såe.. Sponsa av AMD og PCGamer, men scena ser ut som en ungdomsskolerevy? Sammenligna med spesielt riggen til Microsoft Xbox så ser dette ganske flaut og kjipt ut... Jaja, innholdet er det viktigste. Så langt ikke så spennende, annet enn at Phil Spencer har ei god holdning til PC-gaming til tross for å være Xbox-høvding.. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Oooh SCS med American Truck Simulator, faktisk litt kult Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Følte ikke at det var noe spesielt.... Eneste twitch chatten ønsket var Half Life 3 og at Gaben skulle dukke opp x) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå