Gå til innhold

Ikke helt blank i lakken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Stilig av en Amerikansk arbeidshest. En skulle være god hvis en klarte å ta knekken på disse bilene. Stålet var vel like tykt som på stridsvognene og enkel/grov mekanikk gjorde at de holdt dag ut og dag inn.

Likte V1 best, siden det fremhever det muskuløse.

Lenke til kommentar

Artig at du hiver deg på biltrenden du også! Fort gjort å bli litt "smitta" av hva andre finner på :) om noen uker drar jeg til Cuba, du skal ikke se bort fra at det kan dukke opp flere bilbilder etter det...;) V1 var det beste bildet, oser av muskler og tykt stål, som Pentaxen nevnte. :) Flott vinkel og utsnitt!

Lenke til kommentar

Som du vet så er jeg for tiden på Røros. Det var meldt overskyet vær i dag men solen strålte i formiddag. Ble "røsket" ut av PC-stolen med ordre at nå måtte vi komme oss ut mens det ennå var sol. Det ble en par timers tur oppe med Storwartz - feltets gruver. Deilig å rusle rundt i slike omgivelser - og tankene flyr. Har jo alltid kamera med meg, og tenkte her skulle du ha vært. Mye å fotografere, og med din kreativitet ville det komme mye ut av det. Men så vet jeg det ikke er like enkelt å komme utenfor allfarvei for deg som for meg i øyeblikket. Tenkte også tilbake på min egen ungdomstid med tinderangel på topper i Jotunheimen, noe som ikke er mulig for meg lenger pga alder. En må lære seg til å leve med de forutsetninger den enkelte har uansett. Litt lang innledning til bidraget i dag Roar, måtte liksom bare få det ut.

En skikkelig amerikaner du presenterer her i dag med et stort antall lys i frontpartiet. Litt rust betyr vel ikke så mye, tror den ville gått gjennom kontrollen i dag dersom det tekniske ellers er i orden. Herlig perspektiv, særlig i V1-versjonen.

Vennlig hilsen Ragnar

Lenke til kommentar

Som du vet så er jeg for tiden på Røros. Det var meldt overskyet vær i dag men solen strålte i formiddag. Ble "røsket" ut av PC-stolen med ordre at nå måtte vi komme oss ut mens det ennå var sol. Det ble en par timers tur oppe med Storwartz - feltets gruver. Deilig å rusle rundt i slike omgivelser - og tankene flyr. Har jo alltid kamera med meg, og tenkte her skulle du ha vært. Mye å fotografere, og med din kreativitet ville det komme mye ut av det. Men så vet jeg det ikke er like enkelt å komme utenfor allfarvei for deg som for meg i øyeblikket. Tenkte også tilbake på min egen ungdomstid med tinderangel på topper i Jotunheimen, noe som ikke er mulig for meg lenger pga alder. En må lære seg til å leve med de forutsetninger den enkelte har uansett. Litt lang innledning til bidraget i dag Roar, måtte liksom bare få det ut.

En skikkelig amerikaner du presenterer her i dag med et stort antall lys i frontpartiet. Litt rust betyr vel ikke så mye, tror den ville gått gjennom kontrollen i dag dersom det tekniske ellers er i orden. Herlig perspektiv, særlig i V1-versjonen.

Vennlig hilsen Ragnar

Er det noe du og jeg har til felles så er det visst skrivekløa - he he.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Fin billedserie av en gammel sliter som sikkert ikke lar seg stoppe av litt rust og matt lakk.

Liker v2 best.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...