Fotoskrulla Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Hei Kjell Stian! Flott på Runde! Tror V2 var det fineste i mine øyne. Det var roligere og mer harmonisk på en måte. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Aldri hørt om Runde, men nå måtte jeg inn og google! Tenkte oss på vestlandsekspedisjon i sommer, så da ser det ut som om vi må krøke oss ut dit!! For et sted!!! Nydelig, selgende bilde, Kjell Stian!! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Du er heldig som kan rusle omkring i slike omgivelser. Flotte bilder blir det også ut av det. Vet ikke om det er visse restriksjoner vedrørende Lundefugler og hekking, men det ser ut til at det ser ut til at har tilgangen som er nødvendig. Flotte bilder du presenterer her. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Aldri hørt om Runde, men nå måtte jeg inn og google! Tenkte oss på vestlandsekspedisjon i sommer, så da ser det ut som om vi må krøke oss ut dit!! For et sted!!! Nydelig, selgende bilde, Kjell Stian!! Det går an å overnatte ute på fyret også! Det er i regi av Den norske Turistforening. Ellers vil jeg absolutt anbefale en tur til Runde, men du må opp på fjellet! Gled deg til vestlandsferie, det er vakkert her, håper været blir fint når du kommer! 1 Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 17. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2015 (endret) Hei Kjell Stian! Flott på Runde! Tror V2 var det fineste i mine øyne. Det var roligere og mer harmonisk på en måte. Ja fint der. LIker selv lyset på fjellet og bølgene i V1, mens skyene og himmelen er finere på V2 (synest jeg). Ikke helt fornøyd med lyset på himmelen på 1ern Takk for hyggelige ord GroKoDilla og Ragnar også Endret 17. juni 2015 av kjellst Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Aldri hørt om Runde, men nå måtte jeg inn og google! Tenkte oss på vestlandsekspedisjon i sommer, så da ser det ut som om vi må krøke oss ut dit!! For et sted!!! Nydelig, selgende bilde, Kjell Stian!! Gratulerer! Du fikk meg virkelig til å ta turen opp dit! Kjørte opp fra Nesodden i sommer "bare" for å se denne fantastiske plassen - og det var virkelig verdt turen!!! Sjekker ut de andre bildene dine for å finne ut hvor jeg skal dra neste gang ;-) Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 10. september 2015 Forfatter Del Skrevet 10. september 2015 Fantastisk artig Følg meg gjerne på facebook.com/Brunesfoto for flere bilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg