Gå til innhold

Se den nye traileren til Kingdom Hearts III

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde kjøpt dette om det som skjedde var at Disney\Final Fantasy verdenen kræsjet sammen med Dark Souls verdenen og mange problemer oppsto. Spillmekanisk kunne det også vært en blanding av Kigdom Hearts og Dark Souls men med mest inspirasjon fra sistnevnte.

Det er lov å fantasere. :)

Gleder meg til spillet, men vet ikke om skiftet til Unreal Engine 4 var det rette valget. Fra hva jeg kan se på høykvalitets versjonen av traileren hos gamersyde så sliter de litt med å få til rett shading slik at det grafiske står i stil med forgjengerene. Tror det hadde vært bedre om de holdt seg til Squae Enix egen luminous engine som de sikkert er bedre kjent med enn UE4.

Endret av Allostasis
Lenke til kommentar

Gleder meg til spillet, men vet ikke om skiftet til Unreal Engine 4 var det rette valget. Fra hva jeg kan se på høykvalitets versjonen av traileren hos gamersyde så sliter de litt med å få til rett shading slik at det grafiske står i stil med forgjengerene. Tror det hadde vært bedre om de holdt seg til Squae Enix egen luminous engine som de sikkert er bedre kjent med enn UE4.

Jeg er helt uenig. Syntes det ser ut som om grafikken i den første verdenen (som jeg ikke helt vet hva er) er spot on med stilen de har kjørt i de tidligere spillene. Men som alltid så er stilen veldig avhengig og varierende ut fra hvilken verden de befinner seg i. Jeg er litt usikker på hvorfor de har valgt å følge en forholdsvis realistisk stil i Tangled-verdenen, men det første vi ser, med Rock Titan ser ut som det er 100% spot on. 

Tron-verdenen fra Dream Drop Distance er jo noe for seg selv den også:

KH3D_Tron_Legacy_5.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...