Flames Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 driiiiiitøff modd da Åssen er det forresten å trykke inn knappene på den musa? stopper dem ikke litt opp i "pelsen"? Tja.. Musa er ihvertfall deilig å bruke Knappene fungerer helt greit Lenke til kommentar
Flames Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Men hvorfor rosa? Det ser kanskje ut som den er rosa på bildene, men den er faktisk knall rød Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Yes, pelsdyret! *grin* hehe, rå modd så en på tg å som hadde modda pcen sin som en langhåret bikkje ! men er det ikke fare for at den blir litt varm ? Lenke til kommentar
pasc Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Tatt bildene med webcam til 2,50,- eller? Så jo ikke en drit der joh Lenke til kommentar
Flames Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Yes, pelsdyret! *grin* hehe, rå modd så en på tg å som hadde modda pcen sin som en langhåret bikkje ! men er det ikke fare for at den blir litt varm ? Varm nei.. den holder en helt grei temp med kjøleren som fulgte med prosessorn. 41 grader har jeg nå Lenke til kommentar
sgt_ryan Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 rå bra :-) liker orginale modder Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Tar du skjermen o nå så e det jo heilt Konge =) er vel bare det som mangler..... Lenke til kommentar
Flames Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 He! He! Skjermen står for tur (en gammal fujitsu-skjerm på 17 tommer), men jeg er litt bekymra for temperaturen da. Muligens jeg må hive inn ei 120mm vifte bakpå da.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 He! He! Skjermen står for tur (en gammal fujitsu-skjerm på 17 tommer), men jeg er litt bekymra for temperaturen da. Muligens jeg må hive inn ei 120mm vifte bakpå da.. Ja, so what? Du må jo ta den heilt ut Lenke til kommentar
capy Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 trenger jo ikke ta hele da. bare forran og oppå og så sidene til luftehullene begynner. (herregud som jeg skriver..) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 hehe, tror nok det blir litt varmt på musa etter spilling i varme omgivelser. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 hehe, tror nok det blir litt varmt på musa etter spilling i varme omgivelser. Hehe, jeg nekter å spille med den hårete musa da.. Bruker intellien der Kulemus er no dritt Lenke til kommentar
sampa Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 sånne vil vi ha flere av... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Har ikke flirt så godt på lenge. Helt rått.... Lenke til kommentar
Lefsa- Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Nice Sten Hva kostet teddystoffet ? Lenke til kommentar
Flames Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Haehe, takker Lefsa :nice: Betalte vel 150-200kr for det jeg brukte til pc'en, så det jeg har igjen skal leveres tilbake når jeg var ferdig med det. : Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Må ikkje levere før du har tatt skjermen da. : Lenke til kommentar
insider Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Yes, pelsdyret! *grin* hehe, rå modd så en på tg å som hadde modda pcen sin som en langhåret bikkje ! men er det ikke fare for at den blir litt varm ? Varm nei.. den holder en helt grei temp med kjøleren som fulgte med prosessorn. 41 grader har jeg nå nice Lenke til kommentar
pertm Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Får håpe det ikke pelsdyret er av ull eller noe annet veldig godt isolerende stoff, for det kan bli varmt... Bra og unik mod Lenke til kommentar
Flames Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Må ikkje levere før du har tatt skjermen da. : Neida.. Jeg skal holde av litt stoff så jeg har til senere bruk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå