Flames Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Prosjekt Hårete PC! Altså, det hele begynte med at jeg rett og slett var lei av en helt "vanlig" casemod med et hull for vindu og et par ekstra vifter, så jeg bestemte meg for å gjøre noe mer med kassa mi. Jeg dro til en lokal hobby-forretning og bestilte meg plenty med teddystoff (for dere som ikke vet hva teddystoff er, så er det et hårete stoff. kjennes ut som pels:p). Etter ca. 2 uker med ventetid kom stoffet, og når jeg var å henta stoffet fikk jeg med en boks med kontaktlim på sprayboks. Specs for maskina står i signatur Arbeidet; Jeg begynte med å måle opp alt stoffet, og deretter klipte jeg ut det jeg trengte; Som dere ser så har jeg en del teddystoff.. Mulig jeg kler inn en gammel skjerm, mus og tastatur senere; Her har jeg akkurat begynt med å lime og klippe til noe av stoffet som skal på kabinettet; Her har jeg maskert vinduet og "hakene" som jeg åpner kabinett-døren med; Kontaktlim i sprayform Mye pirkete arbeid i fronten av kabinettet; Her har jeg laget en mal for hvordan jeg skal skjære ut hullet for cd-romen; Lenke til kommentar
Flames Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Her er jeg nesten ferdig med cd-romen; Og her er jeg ferdig med cd-romen! Og her er er jeg ferdig med kabinettet! Lenke til kommentar
Flames Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Jeg må si at jeg ble fornøyd etter en god dag med klipping og liming.. ps; det er en fantastisk følelse når man kjenner at sokkene er limt fast på føttene av kontaktlim. Det er nemlig kontaktlim over alt her nå Neste steg er å få tak i noen kraftige led's som skal stå i fronten, og det er godt mulig jeg hiver inn en kald katode eller noe slikt. Blir vannkjøling utpå nyåret, men det er jo enda lenge til :nice: Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 TØFF modd!!!!!! najs *grin* fin utførelse knall kult hvordan du fikk til det med CD-ROM'n kan tenkes den blir varm men det må jo dempe støyene litt dette her også... kan tenkes at den også samler nok støv da Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 stilfull, nesten til å ha i senga bare den hadde vært litt mykere... Lenke til kommentar
DavidS Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Skikkelig grom mod. Litt dårlig kvalitet på bildene da, men gromt ble det. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 TØFF modd!!!!!! najs fin utførelse knall kult hvordan du fikk til det med CD-ROM'n kan tenkes den blir varm men det må jo dempe støyene litt dette her også... kan tenkes at den også samler nok støv da Den ble faktisk ikke noe spesielt mye varmere.. tempen steg 1-2 grader Har plenty med vifter i hårballen så Skal hive opp bedre bilder med god kvalitet når jeg får tilbake det skikkelige kameraet mitt Måtte bruke et videokamera for å få inn disse bildene, så det ble som det ble ps: Jeg tror katta er blitt forelska i den Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 He! He! He! Denna likte jeg, skikkelig "kosemod"! Nå mangler du bare å mode mus og tastatur også. Ville vært skikkelig digg det da, deilige å ta på! -Sikker på at den drar damer som bare det! Stå på!! Audun Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Sinnsykt fet mod. Hadde tenkt å gjøre noe slikt selv, men da med noe langhåret stoff og rosa katoder inni Men det ble liksom aldri til at jeg gjorde det. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 He! He! He! Denna likte jeg, skikkelig "kosemod"! Nå mangler du bare å mode mus og tastatur også. Ville vært skikkelig digg det da, deilige å ta på! -Sikker på at den drar damer som bare det! Stå på!! Audun Takk, takk! Mus og tastatur (nei, ikke den nye intellimousen min.) skal moddes i natt eller i morgen.. har alt for lite å gjøre på om dagene så : Og damer ? He! He! Får se om noen legger merke til den til neste helg da jeg ska på LAN Lenke til kommentar
Flames Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Nå har jeg virkelig gjort et pirkete arbeid.. Jeg har kledd inn både mus og tastatur med samme stoffet! Brukte godt over 2 timer på greia.. jaja, her er bilder! Ei hårete mus.. :nice: Og ei hårete tangentfjøl.. :nice: Alt samlet Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Yes, pelsdyret! *grin* Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 MmMmMmMm.... Furry Toy Hehehehe Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 driiiiiitøff modd da Åssen er det forresten å trykke inn knappene på den musa? stopper dem ikke litt opp i "pelsen"? Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Pent, pent! Blir innspirert :-) ergo Lenke til kommentar
Grim.Reaper Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Dritfet mod, pc'n min blir bare styggere å styggere for hver gang jeg leser sånne posts :grine: Supert arbeid, stå på Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 hahhahhaa morsom "modd" det der da.....artig å se nye saker på ok.no Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Tar du skjermen o nå så e det jo heilt Konge =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå