Lynfax Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Hvordan skaffer jeg retur frakt kostnadds fritt (Betales av kjøper) Siden jeg skal hjelpe folk med ting som kanskje ikke fungerer så vil jeg helst slippe og betale frakt tilbake til kunde viss det er helt umulig og fikse på dette tidspungt. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) Er vel bare å si at dersom varen ikke kan repareres tilfaller XXX kroner i feilsøking, og XX kroner i frakt dersom kunden ønsker varen i retur. Så fakturerer du bare dette... Endret 16. juni 2015 av TheHaughom Lenke til kommentar
Lynfax Skrevet 16. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2015 Hvordan ordner jeg fakturering da? (PS: Er helt helt ny på dette) Takk for svar. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Enkleste er vel bare å bruke Word templates eller noe sånt. Finnes også egne programmer som gjør det lettere og mer effektivt. Lenke til kommentar
Lynfax Skrevet 16. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2015 Enkleste er vel bare å bruke Word templates eller noe sånt. Finnes også egne programmer som gjør det lettere og mer effektivt. Så man kan bare lage faktura selv? Lenke til kommentar
Gennaro Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) Enkleste er vel bare å bruke Word templates eller noe sånt. Finnes også egne programmer som gjør det lettere og mer effektivt. Så man kan bare lage faktura selv? Regner med du har opprettet enkeltmannforetak? Sakset fra enkeltmannsforetak.no: "Det er veldig klare regler på dette, og disse må man følge til punkt og prikke. Du har for eksempel ikke lov til å lage fakturaer selv i programmer som Word og Excel om du ikke bruker forhåndsnummererte blanketter. Fakturaene må inneholde enten fakturanummer som er forhåndstrykt eller som tildeles fortløpende av et fakturaprogram (det må under ingen omstendigheter være hull i fakturarekken!). Jeg anbefaler deg enten å kjøpe et fakturaprogram eller benytte gratisprogrammet Faktura Larsen" Endret 17. juni 2015 av Gennaro Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 finnes online faktureringssytemer som du kan bruke , https://www.google.no/search?q=faktureringsystem&gws_rd=cr,ssl&ei=cYWCVeu5LMiBU6S4sagN Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Conta har fungert fint for mitt sporadiske bruk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå