m0en Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) Hei, Ble akkurat ferdig med half-sleeven min (Hele underarmen) etter 3 sessions forrige torsdag (11.juni). Bestillte akkurat partytur med gutta til Rhodos å vi drar den 1. Juli, å jeg er da litt bekymret over tatoveringen min, jeg er veldig forsikrig å flink på etterbehandlingen her hjemme da jeg kun sitter inne omtrent. Men nå som jeg skal ut i sola, går det bra hvis jeg smører med sterkeste solkremen å legger tskjorte over underarmen da jeg soler meg? Å jeg vurderte også å ta litt solarium før jeg dro så jeg ikke var helt vampyr første natten, tatoveringen blir vel ikke påvirket om jeg pakker den godt inn i tskjorter før jeg legger meg inn i solariumet? Noe annet jeg må passe meg for? tar gjerne imot tips fra folk som har vært i lignende situasjon Endret 16. juni 2015 av m0en Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Sunblock på tatoveringer når du er i solen. Se ellers her, dette er seriøse folk:http://www.royaltattoosstavanger.com/#!info/c1vgq 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Da jeg fikk min hang jeg en del i den store tattoeringstråden og der var det litt delte meninger. Det var mange som ikke mente det var nødvendig å bruke solkrem. Lenke til kommentar
Pr1ncess Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Alltid sunblock på tatovering. Ny eller gammel. Så holder den seg ganske fresh hele tiden 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå