Håvard Hofstad Ruud Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Fly i lufta, eller kjør på bakken akkurat når du vil.Star Fox Zero er Nintendos store høstspill Lenke til kommentar
kilik Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Oi, det var temmelig "retro" grafikkmessig. Som et Gamecube-spill blåst opp i 720p på emulator. Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Tenkte på det samme.... Men det er da i det minste fint at nintendo, i motsetning til mange andre, ikke gir oss noen syke videoer nå og leverer dette når spiller kommer! Og for meg er uansett nintendo mest gameplay, så vi får se.. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) Høres nesten ut som Vortex på Super Nintendo.Som jeg også tror må være et av de første spillene med Dolby Surround. For ikke å snakke om kick-ass musikk. Endret 16. juni 2015 av sedsberg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Ja det såg ikke så pent ut som jeg hadde håpet på Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Årets E3 av Nintendo, vil jeg nesten kalle krise. Manglet noe her! 2 Lenke til kommentar
Judicator_Aldaris Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 ah!!! minner fra nintendo 64 og mitt første spill lylat wars, får tro ferie pengene duger til en wii u Lenke til kommentar
Rompel & Skinnrolf Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Egentlig veldig kjekt. Om man får lyst på høne så er det bare å trykke på en knapp. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Jeg testa det og syns ikke noe særlig om kontrollene. KAN bli bedre over tid men jeg vet ikke. Er ikke overbevist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå