HSOrjan Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Hei! sitter og ser på en stasjonær pc, men er ganske grønn på komponenter og sånt. den jeg ser på har følgene x1 240MM Vifte på toppen.x3 120MM Vifter foran, med led lys.Nytt GTX 770 skjermkort fra MSI.ASUS - P8P67 PRO Hovedkort .H70 Vannkjølings system fra Corsair.Corsair HX 750W strømforsyning.Intel i5-2500K 3.30Ghz Proccesor.Corsair 8GB DDR3 1600MHz.1TB Harddisk fra Samsung. jeg er som sagt veldig grønn på dette, det eneste jeg trenger å kjøre på den er eventuelt witcher 3 og fallout 4 når det kommer, kan denne takle det? Lenke til kommentar
lazyjacket Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) Din CPU treffer på minimal system specs, så her kan det lønne seg å overklokke CPUen din. Rundt 3.8-4.0 Ghz burde gå fint og er relativt lett. Din GPU treffer på anbefalt system specs, så ikke forvent alt på max, men burde få til fin flyt med gode settings. Andel RAM er også på det anbefalte, 6 er minimum. Ps når jeg har snakket om system specs, så er det til witcher 3.. Edit: Du har en kraftig nok PSU til å kjøre SLI, så den billigste oppgraderingen du kan gjøre er å skaffe et gtx 770 til. Samt overcloke. http://www.finn.no/60208479Her har du feks et, ligger fler der ute, så bare å prute ned prisen på det som er nærmest deg. Vil anbefale en SSD i tillegg for en generelt bedre brukeropplevelse. Endret 16. juni 2015 av lazyjacket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå