AfterGlow Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Lar deg sette sammen kontrollen etter egne preferanser.Denne nye Xbox One-kontrollen får utskiftbare deler Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Olala! Liker! Ikke det at jeg missliker dagens kontroller, men hvem vet, kanskje den blir enda bedre med andre modifikasjoner:) Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Skal det være mulig å koble denne trådløst til Windows i motsetning til den vanlige XO kontrolleren? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Skal det være mulig å koble denne trådløst til Windows i motsetning til den vanlige XO kontrolleren? Det er annonsert at det skal komme mottaker til den vanlige XO kontrolleren slik at den kan brukes på PC. Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Skal det være mulig å koble denne trådløst til Windows i motsetning til den vanlige XO kontrolleren? Det er annonsert at det skal komme mottaker til den vanlige XO kontrolleren slik at den kan brukes på PC. Hvor har du sett det? Jeg vil forhåndsbestille! Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Skal det være mulig å koble denne trådløst til Windows i motsetning til den vanlige XO kontrolleren?Det er annonsert at det skal komme mottaker til den vanlige XO kontrolleren slik at den kan brukes på PC. Hvor har du sett det? Jeg vil forhåndsbestille! http://www.pcworld.com/article/2892802/rejoice-xbox-one-wireless-controller-adapter-finally-coming-to-windows-pcs.html Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 150 USD var litt drøy pris må jeg få lov å påstå. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Dette burde ha vært en selvfølge i 20 år nå, og til en langt lavere pris. Lenke til kommentar
cassve Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 150 USD var litt drøy pris må jeg få lov å påstå. Mange synes jo det, inkludert meg, men det vi må tenke på er all den teknologien som er inne i den + alle de rumble motorene. Egentlig så er heller ikke denne ment for alle privatpersoner, men for litt profesjonelle personer... Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 http://www.xbox.com/en-US/xbox-one/accessories/controllers/elite-wireless-controller Adapteren kommer til jul. Hvis US$150 betyr at den skal koste NOK1500 er det litt i stiveste laget for min del. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Tilsvarende som en får lage(Scuf) koster det samme, bare her blir det originalt :-) Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Jeg vurdere å kjøpe XBOX one pga av denne :-) Har PS4, og synes de kontrollere er dårligere. Vet ikke om XBOX sine er bedre da, men denne så rå ut :-) Lenke til kommentar
Galen Absalom Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Jeg vurdere å kjøpe XBOX one pga av denne :-) Har PS4, og synes de kontrollere er dårligere. Vet ikke om XBOX sine er bedre da, men denne så rå ut :-) Kjøp deg en gaming PC, så kan du velge om du skal bruke XBONE eller PS4 kontroller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå