Arodem Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Hva har det legendariske spillselskapet på lur?Nintendo viser sin E3-sending klokken 18:00 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Jeg trår friskt til og tipper minst ett spill med Mario. 1 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 16. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2015 Jeg trår friskt til og tipper minst ett spill med Mario. Makan til vågal oppførsel! :o Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 viser pc gaming show spillene til mange utviklere? Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 16. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2015 viser pc gaming show spillene til mange utviklere? Ingenting er annonsert ennå. Det er litt vanskelig å spå akkurat hva de skal by på, siden det er første gang de prøver noe slikt. Det kan hende deres konferanse er litt annerledes og har et annet fokus enn de andre. Lenke til kommentar
Rompel & Skinnrolf Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Nå vet jeg hva jeg har lyst på. Hitman in Mushroom Kingdom. Et spill utviklet av Nintendo med lisens av danskene der du styrer gode gamle Hitman i et 2D-mario-spill univers og du skal prøve å gjøre det som Hitman pleiser å gjøre i et 2d platformspill. Du vil få i oppdrag å knerte prinsesser, goombaer, skilpadder, rørleggere, koopakids, og andre spennende personligheter og ja, du jobber for Wario. Lenke til kommentar
Rompel & Skinnrolf Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Når jeg tenker meg om så hadde vært enda bedre med 3D-mario-spill-mekanikk som i Mario 64 bare med sniking og utkledning. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå