Gå til innhold

E3 AMD Skjermkort.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal ikke engang late som jeg har snøring om det meste dem sier. Dere som har skikkelig peiling...er dette bedre en fks 980Ti eller Titan X?

 

Kommer jo artikler og målinger senere. Men er det noe som står ut som en revolusjon som AMD har snakket om så lenge nå?

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke engang late som jeg har snøring om det meste dem sier. Dere som har skikkelig peiling...er dette bedre en fks 980Ti eller Titan X?

 

Kommer jo artikler og målinger senere. Men er det noe som står ut som en revolusjon som AMD har snakket om så lenge nå?

@LarZen Det vet vi ikke før vi får benchmarks.. Tviler på at det blir noen revolusjon før vi får HBM minne på 8 GB. Men det er starten på en ny era.. Men da har vel Nvidia tatt de igjen. Synd jeg trenger nytt kort nå. Det kommer nok bedre kort neste år..

Endret av Junk Inbox
Lenke til kommentar

 

Jeg skal ikke engang late som jeg har snøring om det meste dem sier. Dere som har skikkelig peiling...er dette bedre en fks 980Ti eller Titan X?

 

Kommer jo artikler og målinger senere. Men er det noe som står ut som en revolusjon som AMD har snakket om så lenge nå?

@LarZen Det vet vi ikke før vi får benchmarks.. Tviler på at det blir noen revolusjon før vi får HBM minne på 8 GB. Men det er starten på en ny era.. Men da har vel Nvidia tatt de igjen. Synd jeg trenger nytt kort nå. Det kommer nok bedre kort neste år..

 

 

Viktig å ikke henge seg helt opp i mengden minne enda , det er mange triks som kan brukes i forhold til hvordan man bruker minnet i spill og dette kan føre til at ytelsen blir opplagt bra , det er dog profesjonelle som har bruk for mer minne i forhold til de oppgavene som de bruker skjermkortene til.

 

Jeg tror ikke HBM minne på 8 Gb vil være klart før om 2 år.

Lenke til kommentar

 

Jeg tror ikke HBM minne på 8 Gb vil være klart før om 2 år.

HBM2 er klart til levering i høst. Fungerende brikker ble vist frem på GTC tidligere i år.

 

PS! HBM1 minne som AMD nå bruker har vært tilgjengelig fra Hynix i nesten et år...

 

 

Og du er sikker på at det blir da 8Gb? Isåfall har jeg misforstått kraftig selv...

 

Hadde selvsagt oversett helt denne : http://hexus.net/tech/news/ram/81829-hbm2-memory-wafer-shown-sk-hynix/

 

Å være familiefar til tvillinger gir ikke nok tid til å henge med i svingen så jeg kaster hatten der :p

Endret av Malvado
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...