johan kristian Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Sommer Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Her synes jeg faktisk støyen får flua enda bedre fram. Selv om fluer ikke er det vi setter mest pris på når vi er ute i naturen så blir de jo lekre som foto gjort av en som kan macro. Ikke min tekopp som det så vakkert heter. Jeg foretrekker tele og litt avstand. Men har stor beundring for de som kan kunsten. Roar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 ett herlig makrobilde syns jeg. Det er ikke like lett å få fluene til å sitte pent som fotomodeller har jeg erfart, men ser ut som du har overtalt denne Lenke til kommentar
johan kristian Skrevet 17. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2015 Takk Roar og Knut. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Fluer kan være utfordrene å ta bilder av. Synes du har fått til denne ganske så bra. Litt synd med det dominerende bladet i forgrunnen. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
johan kristian Skrevet 17. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2015 Det har du nok rett i Rolf :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg