Rolf Kristensen Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Tiriltungeblåvinge Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Meeeget bra, fint med artsopplysning! -bjarte. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Nyyyydelig bilde! ...og alt du vet også da! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 16. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2015 Meeeget bra, fint med artsopplysning! -bjarte. Mange takk for det Olav Bjarte ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 16. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2015 Nyyyydelig bilde! ...og alt du vet også da! Mange takk for det Helene ! Det er nok ganske begrenset hva jeg vet, men jeg lærer underveis. Det jeg ikke finner i Cappelens Naturhåndbøker, finner jeg som regel på nettet Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Nyyyydelig bilde! ...og alt du vet også da! Mange takk for det Helene ! Det er nok ganske begrenset hva jeg vet, men jeg lærer underveis. Det jeg ikke finner i Cappelens Naturhåndbøker, finner jeg som regel på nettet Mvh. Rolf En kan lure på hvordan vi greide oss uten Google før i tida! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Her behøver man ikke nettet en gang, det er bare å se på dine sommerfuglbilder. Denne er spesielt god synes jeg. Skarp, fine farger og behagelig bakgrunn. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 lekkert Rolf, men du kunne godt ha spandert litt mer til høyre og unngått linje ut i krysset oppe. Muligheten for å kutte så diagonalen går ut på høyre ramme og følgelig mellom kortside og langside som gir best spenning er faktisk også til stede. Men det hører altså til etterredigeringa - alt annet kan neppe bli bedre. Roar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 her trenger man vel ikke si så mye annet at det er j.... bra bilde Og jammen satt den rolig som modell Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 16. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2015 Her behøver man ikke nettet en gang, det er bare å se på dine sommerfuglbilder. Denne er spesielt god synes jeg. Skarp, fine farger og behagelig bakgrunn. Vennlig hilsen Ragnar Mange takk for det Ragnar ! Hyggelig at bildet falt i smak Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 16. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2015 lekkert Rolf, men du kunne godt ha spandert litt mer til høyre og unngått linje ut i krysset oppe. Muligheten for å kutte så diagonalen går ut på høyre ramme og følgelig mellom kortside og langside som gir best spenning er faktisk også til stede. Men det hører altså til etterredigeringa - alt annet kan neppe bli bedre. Roar Mange takk for hyggelig kommentar Roar ! Jeg er helt enig i alt du skriver og jeg tar det til etterettning Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 16. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2015 her trenger man vel ikke si så mye annet at det er j.... bra bilde Og jammen satt den rolig som modell Mange takk for det Knut ! Denne var nesten "tam"....og det er det ikke ofte de er Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Ble jo skikkelig bra dette, Rolf ! Her kan det ikke være noe å sette fingern på. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Kjempeflott!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 16. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2015 Ble jo skikkelig bra dette, Rolf ! Her kan det ikke være noe å sette fingern på. Mvh Fredrik Mange takk for det Fredrik ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 16. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2015 Kjempeflott!! Hilsen Tove Mange takk for det Tove ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
johan kristian Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Dette er veldig bra. Dette kan du Rolf. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 17. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2015 Dette er veldig bra. Dette kan du Rolf. Mange takk til deg også Johan K. for den hyggelige kommentaren. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg