Je Right Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Jeg har en data så har vet syk de 3 siste dagene den henger seg opp av og til og så kan jeg ikke komme inn på noen andre sider enn den jeg har som startside. og så vill den ikke vise sanger som er innpå cd`er og mye mer. noen som kan hjelpe meg med dette?? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Denne tråden blir sikkert stengt siden emnet er litt elendig... men men prøv å sjekke for virus og spyware (Skaff Adaware/Spybot) du Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hei Je Right. Neste gang du starter en tråd må du følge retningslinjene. Trådemner som "HJELP!" blir som regel ignorert av lesere og er heller ikke tillatt her i forumet. og så vill den ikke vise sanger som er innpå cd`er og mye mer.noen som kan hjelpe meg med dette?? Vær litt mer spesifikk når du spør. Du kan jo også forsøke å finne ut av ting selv istedet for å spørre om ting bare for å spørre. Du har forklart deg litt dårlig synes jeg, men etter hva jeg leser virker det muligens som at du har fått deg virus eller spyware, som TCi sa Du kan reparere dette ved å laste ned de to programmene som står oppført her; Antivirus Antispyware Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå