baggiebridges Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) Har fått godkjent RMA på min Asus 27" G-Sync ROG SWIFT (90LM00U0-B01370) som var det som kan kalles første generasjon av denne. (Forsto det slik denne versjonen var tilbakekalt??? I bilverden når slikt hender får kundene beskjed, men ikke i Hardware?) Må derfor ha en ny skjerm, den siste versjonen Swift(90LM00U0-B013L0(siste?)) eller noe annet. Sitter nå på en Samsung Syncmaster 22BW 1680x1050 60Hz (Vista aproved lol), ikke holdbart og spille på(Selv om det første som skjedde var ny pers i hardline) Bruker pc til surfing og spilling(Crysis 3, BF4, Hardline, lurer også på og ta opp igjenn bil spill(simulator ikke GTA etc)) Hardware kan sees i signatur. Ikke ute etter mest skjerm for kronene, men den "beste" spill skjermen. Så: 1: Er det andre G-sync skjermer som er bedre/og foretrekke fremfor Asus Swift? 2: Andre skjermer uten G-sync som jeg bør vurdere? 3: Finnes det aktuelle 24" skjermer med samme panel høyde som Swift for eventuell trippel oppsett? Endret 16. juni 2015 av baggiebridges Lenke til kommentar
Crayonz Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 asus swift! KANON skjerm! https://www.komplett.no/asus-27-led-g-sync-rog-swift-pg278q/838757 Lenke til kommentar
baggiebridges Skrevet 16. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2015 asus swift! KANON skjerm! https://www.komplett.no/asus-27-led-g-sync-rog-swift-pg278q/838757 Hadde en slik som nettop gikk i retur(ref første post) pga meget dårlig bilde etter hvert, dog var det "første generasjonen av disse. Har forstått det slik at det er langt flere returer på Swift gen.2 enn på Acer sine G-sync skjermer. Så jeg er usikker på om jeg vil ha en ny Asus Swift skjerm. Lenke til kommentar
lazyjacket Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 https://www.komplett.no/acer-27-led-predator-g-sync-xb270hu/836743 Her snakker vi skjerm, IPS med gsync, ja hele pakka :-) Lenke til kommentar
Crayonz Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 (endret) https://www.komplett.no/acer-27-led-predator-g-sync-xb270hu/836743 Her snakker vi skjerm, IPS med gsync, ja hele pakka :-) ja her har du også en rå skjerm. har selv eid nyeste Asus rog swift nå en stund og det er ingenting negativt å si på den. 100% forøyd! tror egentlig ikke du får noe å klage på om du går for den ene eller den andre Endret 17. juni 2015 av Mashux Lenke til kommentar
baggiebridges Skrevet 17. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2015 https://www.komplett.no/acer-27-led-predator-g-sync-xb270hu/836743 Her snakker vi skjerm, IPS med gsync, ja hele pakka :-) Den der er ganske aktuell, synd komplett ikke får den inn igjenn før uti August. Riktig nok har de 3 stk i billigkroken det er brukt angrefristen på, man kan jo spør seg hvorfor det? Swiften min var en slik angreskjerm fra billig kroken, var jo ikke heldig med den.. Kommer noen intresante skjermer i høst, fra 30-32 tommer og opp som er buet og ikke er 4 K, samt med G-sync RMA skjer tydelighvis ikke på "gunstige" tids punkter Lenke til kommentar
lazyjacket Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Man kan jo høre på hva Linus syns om skjermen. og man har jo rettigheter selvom man kjøper en demomodell. Lenke til kommentar
baggiebridges Skrevet 21. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2015 Blir Acer IPS G-sync monitoren siden jeg trenger ny nå. Greit at en har like rettigheter fra demokroken, men kjedelig å drive og sende i retur, gjerne en grunn til at de allerede er retunert en gang før. 3 stk retunert med få dagers mellomrom drar asiasjoner mot første gen Asus Swift som etter sigende Asus har tilbakekalt pga "feil" med disse. Selv om jeg er blitt fortalt at det går ganske mange Aus skjermer(også siste verson av Asus Swift skjermen) i retur pga feil med dem og så si nesten ingen fra Acer Har nå sjekket mot et par andre større aktører og da er det tydelighvis slik at om de selger eks TV med produksjonsfeil som gir dårlig/dårliger bilde enn ment gis ikke kunde beskjed om dette for og tilby en utbedret versjon. Dette fordi det byr på "kapasitets" problemer, men om noen klager på slike, eks, TV'r, skal de gis ny umiddelbart. Disse blir da ikke sjekket for feil engang. Det tas kun kontakt med kunde om det er ting som er brannfarlige. Så tydelig det er viktigere og gjøre produsent til lags enn kunden. Så er det noen som har kjøpt et dyrt produkt med slike "feil" og ikke skjønner det er noe galt, men tror det ikke er bedre, så vil jeg tro både butikk og produsent mister vedkommende som kunde for all tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå