Allt í lagi Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Endelig har de begynt å legge grunnlaget for UnKarted. Husker når de gikk non-chalant over fra svevebiler i Jak 2 til "wheels" i Jak 3. Året etter spratt Jak X: Combat Racing ut på markedet. 1 Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Grafikken ser knall ut spør du meg. Jeg gleder meg til å se playthrough på youtube for jeg har ikke ps4. 1 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 er ikke dette next gen da? kan ikke si meg imponert over grafikken ..men kommer nok til å bli et fantastisk spill uansett^^ Nei. PS4 kom ut i 2013, og er current gen. Next gen blir PS5. 2 Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Å si at dette var "crappy" kvalitet, bare vitner om at du har mista litt bakkekontakt. Pek nå heller ut *hva* du syns var så forbanna gæærnt. Personlig syns jeg videoen var knall. Herlige lyseffekter/skyggelegginger, god polygoncount på stort sett alt, masse "props" (under kjøringen), god drawdistance. Ikke en eneste gang har jeg sett "pixelization", om du kan kalle det det. God video imho.. 2 Lenke til kommentar
Derek Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Igjen smører spillindustrien den resirkulerte avføringen sin over Imbecilia. Alt er resirkulert drit! Ingen orginalitet! Men det er vel hva Imbescilia og fanboys er ute etter. Kreativiteten er dø! Uncharted 4? Fallout 4? Final Fantasy XIVVIXX?Assassin's Creed Syndicate! Must I go on? Og den store annonseringen er at nå kan man endelig spille gamle spill på Xbox One. Takk Microsoft for å gi meg tillatelse å spille den gamle inntørkede avføringen på den nye gjødselsprederen. 1 Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Helt off-topic: får jeg lov å si at jeg irriterer meg grenseløst av din bruk av de/dem? Skal ikke leke "grammar-nazi", men det kan da umulig være grammatisk riktig? Alltid hatt problemer med grammatikk og må bruke ordrettnings biten i nettleseren mye. Fikk aldri utredet det når jeg var yngre. Men har nok et nivå av dysleksi. Så det blir noe rart noen ganger. Skulle kanskje vært litt mer forsiktig før jeg spurte, beklager. Lenke til kommentar
metalheart666 Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Grafikken ser jo ut som om det skulle være til PS3... Kanskje de får til 60fps da? Nope 30fps gitt. 1 Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Å si at dette var "crappy" kvalitet, bare vitner om at du har mista litt bakkekontakt. Pek nå heller ut *hva* du syns var så forbanna gæærnt. Personlig syns jeg videoen var knall. Herlige lyseffekter/skyggelegginger, god polygoncount på stort sett alt, masse "props" (under kjøringen), god drawdistance. Ikke en eneste gang har jeg sett "pixelization", om du kan kalle det det. God video imho.. Det mest imponerende syns jeg var fysikken, nærmere bestemt ødeleggelsene i omgivelsene. Sekkene med ris som sankt isammen når de ble skutt hull i var en nice touch. 2 Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Ikke minst animasjonene. Der er naughty dog helt på topp. Legg merke til hvordan drake og sully sine animasjoner fungerer når de smyger seg gjennom folkemengden til å begynne med. 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Ser ut som om det skulle vært til PS3 jo. Uffeluff! Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 (endret) Ikke minst animasjonene. Der er naughty dog helt på topp. Legg merke til hvordan drake og sully sine animasjoner fungerer når de smyger seg gjennom folkemengden til å begynne med. Ja, som alltid må en vel si =) Ikke minst slosskampene om jeg få legge til, hvor det faktisk virker så utrolig autentisk.. Det mest imponerende syns jeg var fysikken, nærmere bestemt ødeleggelsene i omgivelsene. Sekkene med ris som sankt isammen når de ble skutt hull i var en nice touch. Syns også det var utrolig kult med såpass ødeleggbart miljø. Bl.a. murstolpen han står ved, som (ser ut, hva vet vel jeg..) som den blir skutt i filler "in realtime" (tenker da fort at det *ikke* blir en 3D animasjon de legger oppå selve teksturen - crap ala BF-serien). Utrolig imponerende egentlig. **** Forøvrig syns jeg han som pjatter avgårde i siste linkede video, tar AAAAAAAAALTFOR mange antagelser i sin "anmeldelse". Afaik, så lager Naughty Dog spill utelukkende til PS. Så at de skal vise noe som er helt utenfor rekkevidde av hva en PS4 klarer, finner jeg særs urimelig å påstå, spesielt med Naughty Dogs track record tatt i betraktning. Forøvrig stusser jeg litt på fyren i videoen, som peker ut håret til Nathan i rundt 1/100 av frame (med sin "tydeligvise obvious" tesselering), som en katalysator på hvordan det blir sløst med ressurser i spillet.. Igjen, hvordan i ********* vet han noe om hvordan rendringen til motoren foregår. Det blir jo bare spekulering. TL:DR: Du fikk meg til å kaste bort 5minutter av livet mitt på en dårlig video. Dust.. *** *kremt* @video: Beklager.... *host* Unnskyld.. Endret 23. juni 2015 av daniel_984 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Hvilken video er det du snakker om? Det er jo en utelukkende positiv video hvor det snakker om hvor utrolig imponerende demoen av Uncharted 4 er. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 (endret) Hvilken video er det du snakker om? Det er jo en utelukkende positiv video hvor det snakker om hvor utrolig imponerende demoen av Uncharted 4 er. Hmm.. Her har jeg hørt for dårlig etter jeg (etter å ha sett gjennom videoen hjemme istedenfor på jobben?).. Kritikk mottatt, og under etterretning. Endret 23. juni 2015 av daniel_984 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå