Gå til innhold

Se Uncharted 4s heseblesende E3-visning

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

Grafikken ser jo ut som om det skulle være til PS3...

Nja.

Enorme forskjeller på de skjermbildene og videoen som er lagt ut på gamer

Lenke til kommentar

Noen her som ikke har forstått virkelig hvor relativt dårlig Xbone og PS4 er. Det var ikke noe storhopp fra forrige generasjon.

jaa nex gen my ass.. er nok pc gamer å spillene blir negradert på konsollene slik at pc må lide! irriterende

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Ja, Youtube komprimerer jo videoer til helvete og tilbake.

Så ille er ikke komprimeringen. 

Grafisk sett har Naughty Dog alltid imponert, så jeg regner med de gjør det her også, men videoen var ikke rare greiene

Lenke til kommentar

Sony hadde dem peneste konsoll spillene. Er ingen tvil om det. Og Uncharted 4 ser helt utrolig bra ut. 

Helt off-topic: får jeg lov å si at jeg irriterer meg grenseløst av din bruk av de/dem? Skal ikke leke "grammar-nazi", men det kan da umulig være grammatisk riktig?

Lenke til kommentar

Grafikken ser jo ut som om det skulle være til PS3...

Hæ? Jeg har ikke sett noen spill som ser visuelt bedre ut enn Uncharted 3 og 4. Ansiktsuttrykkene, detaljene og omgivelsene samt fysikken. Alt ser helt ufattelig bra ut. 

Lenke til kommentar

Helt off-topic: får jeg lov å si at jeg irriterer meg grenseløst av din bruk av de/dem? Skal ikke leke "grammar-nazi", men det kan da umulig være grammatisk riktig?

Alltid hatt problemer med grammatikk og må bruke ordrettnings biten i nettleseren mye. Fikk aldri utredet det når jeg var yngre. Men har nok et nivå av dysleksi. Så det blir noe rart noen ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...