Gå til innhold

Hagatjern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott bilde. :)

Hva gjelder den lyse, nærmest kritthvite bakgrunnen, så har jeg blandede følelser for det. Det gir jo bildet en ekstra dimmensjon og særpreg, men samtidig er det noe slitsomt for øynene (i hvert fall mine). Som Helene skriver her, kanskje en LITT mørkere bakgrunn hadde gjort seg?

Lenke til kommentar

Hva gjelder den lyse, nærmest kritthvite bakgrunnen, så har jeg blandede følelser for det. Det gir jo bildet en ekstra dimmensjon og særpreg, men samtidig er det noe slitsomt for øynene (i hvert fall mine). Som Helene skriver her, kanskje en LITT mørkere bakgrunn hadde gjort seg?

Dette var sånn det var akkurat da, og jeg har gitt bildet en mørkere bakgrunn

Lenke til kommentar

Dette var sånn det var akkurat da, og jeg har gitt bildet en mørkere bakgrunn

Jeg mente ikke at du hadde gjort noe galt med bildet, men heller at du i ettertid kanskje kunne ha dempet den lyseste delen av det. Men, det er en smakssak, og bildet er ditt. Selv om bildet er flott som det er (for det er det), så ønsket jeg å komme med et forslag som i mine øyne ville gjort det enda litt bedre  :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...