oscrue10 Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) Nettbrettet begynte å gå i en evig omstartsloop, så jeg tok det med til butikken for at de skulle se på det, men fikk beskjed om at de ikke vil se på "innmaten" siden det er en stor ripe i glasset. Så jeg må evt først bytte glasset og deretter levere det inn så de kan se hva som er galt. Aner ikke om det vil koste meg noe, men er jo overbevist om at jeg ikke har gjort noe galt som kan forårsake omstartsproblemet. Glasset har fått skaden fordi jeg var litt ubetenksom og la det sammen med andre ting som ripet opp glasset. Å bytte glasset koster 2000 kr, og jeg vet som sagt ikke om det kan bli enda dyrere enn det når jeg ber dem om å se på omstartsproblemet. Alternativet er å kjøpe et nytt nettbrett, men det burde ikke koste mer enn maks 2500 kr. Er det noen gode kjøp i den prisklassen, som ville vært en bedre løsning enn å reparere Samsung Galaxy Tab S 8.4"? Endret 16. juni 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 SAMSUNG GALAXY TAB PRO 8.4 WIFI 16GBSå det er nok bedre å kjøpe nytt, nettbrett er lite lønnsomt å reparere. Kanskje vurdere forsikring? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 16. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2015 Glemte å nevne at kun wi-fi ikke er noe alternativ. Trenger ikke forsikring, jeg var bare litt dum og stresset denne ene gangen Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Har du prøvd Recovery mode. Kansje du kan få liv i brettet. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 17. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2015 (endret) Har du prøvd Recovery mode. Kansje du kan få liv i brettet. Prøvde det, men aner ikke hva som skjer nå. Fikk opp en advarsel om at uoffisiell programvare kan være skadelig eller noe, og tenkte at det bare var en generell advarsel. Trykka bare på next i håp om å komme meg til en meny hvor jeg kan reset'e nettbrettet. Men nå har jeg en svart skjerm med en Android-mann midt på. Står "downloading..." og "do not turn target off". Men kan ikke skjønne at jeg laster ned noe som helst. Vet ikke om mobilt nett eller wi-fi er på engang, siden jeg ikke har brukt nettbrettet på veldig lenge. Vet egentlig ikke om jeg laster ned noe nå eller hva det evt er. Oppe i venstre hjørne står det: odin mode product name: sm-t705 current binary: samsung official system status: official knox warranty void: 0 rp swrev: a1 Endret 17. juni 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Da er du trolig i feil modus. ODIN mode er for å installere nye/andre versjoner av Android enn den som kommer fra Samsung i din region. Dersom du ikke har en PC tilkoblet der ODIN kjører, kan du slå av nettbrettet. Se i manualen hvordan du resetter til fabrikkinnstillinger. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Har lagt merke til at Expert ofte har gode tilbud på ting som ikke finnes på nettlager og som ikke kan hentes i butikk. Slik er det med denne Samsungen også. Taktikk for å lokke kunder til butikken sin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå