Rustymagus Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Lanseres i november.Trackmania Turbo tar den helsprøe racingserien til konsollene Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Trackmania er gøy, men lett å bli lei av. Prisen burde bli relativt lav. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Trackmania er gøy, men lett å bli lei av. Prisen burde bli relativt lav. Ja, de siste i serien hadde alt for dyr retail-pris, og gjerne kutt mølet med krav om medaljer for å åpne baner. AtW Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Mitt største problem med Trackmania har vært menyene som har dratt deg ut av spillet hver gang du har kommet i "flyten". Det er for mange knappetrykk for å komme igang med neste bane. Jeg vil rett fra action til action, og jeg vil ikke måtte velge hvilket nivå jeg vil ha ghost-ridern på hver gang... Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Jeg har spilt Trackmania siden 2003 men har aldri blitt noe særlig god Men allikevel er det et spill som jeg ser på som mitt topp 3 av alle spill gjennom tidene. Jeg har lagt flere tusen timer i favorittversjonen som er United, og det er fortsatt et spill med mange aktive deltakere. Jeg spiller utelukkende MP, SP er forferdelig kjedelig. Servere med flere hundre spillere på og raske, korte baner er gøyest. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå