klausre Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Jeg er på jakt etter en ny skjerm, og vurderer å anskaffen en LSD. Men hvilken 17' er best til kroner 3500-5000,- Er det noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
eberland Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Er ikke LSD ulovelig Hørt at en blir litt rar av det. Så en fim der det ble testet på britiske bakketropper på 50 tallet. Etter 30min satt alle oppe i et tre og fniste Eller var det LCD du mente??? I så fall er det x^4 andre tråder som tar opp dette .... Q17S virker som en sikker vinner i ca 4000kr klassen. Har så vitt sett på en i vikeligheten (ikke i "alternativ-virkelighet") og den virket lovende. En kollega av meg skryter også av den :-) Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 hadde venta et par uker jeg da. Eizo sliipper et par meget intressante nodeller. Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Selv fikk jeg en 19" LCD til 5000 (Fujitsu-Siemens X-19). Er enormt fornøyd. Den fikser det meste, jeg ser film på den og spiller, helt fett. Anbefales. Men nå er jeg jo ingen hardcore FPS-spiller. Finnes sikkert feinsmeckere som trenger det ypperste av oppdateringshastighet. Jeg hadde mer bruk for størrelse, og 25ms er nok for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå