Roar Kneppen Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Abstrakt 636 og 637 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Tror du skulle vært maler ja kunstmaler selvfølgelig. Abstrakt ja, kan bare si lett kjennlig og flotte farger! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Synes du skulle tatt et lite kutt på venstre side... nei, bare tuller! Hva skal man si da? Flotte farger og dekorativt er det i hvertfall! 1 Lenke til kommentar
okjo Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Umiskjennelig Kneppen, og som Helene sier flotte farger og dekorativt..og gjerne med utstråling som i V2 Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Trodde det var glødende lava jeg. Og lurte på hvordan du hadde kommet deg så nære den.. Kreativt Roar! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Som den lite belærte mann jeg er måtte jeg Google opplysninger om hva malakitt er. "Malakitt er eit grønt, sekundært koparmineral som finst særs utbreitt på koparførekomstar, ofte saman med azuritt." Så også et bilde av ubehandlet malakitt, og kan forstå at dette kan være et godt utgangspunkt for en kreativ sjel som deg. Harmoniske mørke blå og røde farger som nærmest smelter sammen gir et flott synsinntrykk. At utgangspunktet trolig har vært grønt spiller jo ingen rolle her. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2015 Som den lite belærte mann jeg er måtte jeg Google opplysninger om hva malakitt er. "Malakitt er eit grønt, sekundært koparmineral som finst særs utbreitt på koparførekomstar, ofte saman med azuritt." Så også et bilde av ubehandlet malakitt, og kan forstå at dette kan være et godt utgangspunkt for en kreativ sjel som deg. Harmoniske mørke blå og røde farger som nærmest smelter sammen gir et flott synsinntrykk. At utgangspunktet trolig har vært grønt spiller jo ingen rolle her. Vennlig hilsen Ragnar Siden finnes mye av det i Egypt er det også kjent at dette var Kleopatras smykkesten. Dessuten tar den smerte. Jeg gikk med en malakitt i lomma lenge da polioen meldte seg igjen med smerter. Det tok bare tre døgn før smertene jeg hadde hatt dag og natt i lang tid forsvant. Brukte i tillegg et glass vann der en rå ametyst hadde ligget i et døgn. Hadde jeg ikke prøvd det etter råd fra en reiki healer så ville jeg ikke trodd det for jeg var svært skeptisk, men desperat så jeg fulgte rådet som virket perfekt. Roar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Aner ikke hva "opphavet" er, men herlige farger og mønster du viser oss liker det! mvh Torhild Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Flott og dekorativt , går for v2 da jeg liker godt effekten med strålene . Noe jeg synes passer veldig godt til bildet. Mvh Allec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg