Gå til innhold

Abstrakt 636 og 637

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som den lite belærte mann jeg er måtte jeg Google opplysninger om hva malakitt er. "Malakitt er eit grønt, sekundært koparmineral som finst særs utbreitt på koparførekomstar, ofte saman med azuritt."

Så også et bilde av ubehandlet malakitt, og kan forstå at dette kan være et godt utgangspunkt for en kreativ sjel som deg. Harmoniske mørke blå og røde farger som nærmest smelter sammen gir et flott synsinntrykk. At utgangspunktet trolig har vært grønt spiller jo ingen rolle her.

Vennlig hilsen Ragnar

Lenke til kommentar

Som den lite belærte mann jeg er måtte jeg Google opplysninger om hva malakitt er. "Malakitt er eit grønt, sekundært koparmineral som finst særs utbreitt på koparførekomstar, ofte saman med azuritt."

Så også et bilde av ubehandlet malakitt, og kan forstå at dette kan være et godt utgangspunkt for en kreativ sjel som deg. Harmoniske mørke blå og røde farger som nærmest smelter sammen gir et flott synsinntrykk. At utgangspunktet trolig har vært grønt spiller jo ingen rolle her.

Vennlig hilsen Ragnar

Siden finnes mye av det i Egypt er det også kjent at dette var Kleopatras smykkesten. Dessuten tar den smerte. Jeg gikk med en malakitt i lomma lenge da polioen meldte seg igjen med smerter. Det tok bare tre døgn før smertene jeg hadde hatt dag og natt i lang tid forsvant. Brukte i tillegg et glass vann der en rå ametyst hadde ligget i et døgn. Hadde jeg ikke prøvd det etter råd fra en reiki healer så ville jeg ikke trodd det for jeg var svært skeptisk, men desperat så jeg fulgte rådet som virket perfekt.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott og dekorativt , går for v2 da jeg liker godt effekten med strålene . Noe jeg synes passer veldig godt til bildet.

Mvh

Allec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...