Fotoskrulla Skrevet 16. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2015 Fint bilde. Meget artig med sånne detaljer. Ser ut til å sitte på en litt påkostet kjerre Mvh. Rolf Hei Rolf! Ja den var i alle fall flott restaurert og vel tatt vare på denne her, i motsetning til IFA'en for noen dager siden. Den var skysskjerre for Angvik Auto. I morra kommer bussen fra samme selskap, men det er dritvanskelig å ta bilder av ting som står på museum, det er så mange ting rundt som man ikke vil ha med i bildet! Hyggelig når du tar en tur innom og kommenterer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Som en dame med lange vipper eller tunge øyelokk , stil er det i alle fall over disse bildene hvor jeg foretrekker v1. Fin skarp løkt og med fin dus bakgrunn. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2015 Som en dame med lange vipper eller tunge øyelokk , stil er det i alle fall over disse bildene hvor jeg foretrekker v1. Fin skarp løkt og med fin dus bakgrunn. Mvh Alec En kjørte med klasse den gang! Hyggeøig når du stikker innom med en kommentar Alec! Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Nydelig detaljfoto! Dette burde du utvikle, Helene, for her har du tydligvis sansen ;-) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2015 Nydelig detaljfoto! Dette burde du utvikle, Helene, for her har du tydligvis sansen ;-) Tusen takk Gro! Det var da fryktelig hyggelig sagt! Jeg er jo helt i startgropa når det gjelder foto, famler meg fram med forskjellige uttrykk og typer motiver. Synes det er fryktelig gøy! Synd tida ikke helt strekker til alltid. Går ofte sammen med familiemedlemmer på turene mine, da blir det litt stress med å bli fort ferdig med å knipse, så de skal slippe å vente så mye på meg. "Hvor lang tid går det an å bruke på å knipse da mamma?!?!?!" Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Nydelig detaljfoto! Dette burde du utvikle, Helene, for her har du tydligvis sansen ;-)Tusen takk Gro! Det var da fryktelig hyggelig sagt! Jeg er jo helt i startgropa når det gjelder foto, famler meg fram med forskjellige uttrykk og typer motiver. Synes det er fryktelig gøy! Synd tida ikke helt strekker til alltid. Går ofte sammen med familiemedlemmer på turene mine, da blir det litt stress med å bli fort ferdig med å knipse, så de skal slippe å vente så mye på meg. "Hvor lang tid går det an å bruke på å knipse da mamma?!?!?!" Been there ;-) Nå "jakter" jeg best på egenhånd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg