Gå til innhold

Dei søtaste løktene!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempestilig :) fin fotovinkel..ka doning e dette da?

holder en knapp på originalen.

Vh Oddmund

Mye fine biler å se på dette forum for tiden, og her er enda et eksemplar, og hvor lyktene blir det som vekker ekstra oppmerksomhet. V2-en din ble fin den. Vanskelig å si hvem jeg liker best.

Vennlig hilsen Ragnar

Hei! Dette er en bil som har blitt brukt som skyssbil ved Angvik handelssted. Det står Angvik auto på siden av den, men jeg glemte å sjekke bilmerke! (Kvinnfolk!!) Enig med deg Ragnar, det er mye flott å se nå her på forumet, det har tatt seg opp igjen litt! :)

Lenke til kommentar

Må ses i fullstørrelse dette.

Original vinkling av motivet gjør dette severdig, fin glans i krom og lakk. Litt synd med rusket i billedkanten.

Mvh Fredrik

Hei Fredrik! Bildet er tatt inne på et museum, det gjør det egentlig helt håpløst å få til skikkelig bilde uten at det blir med stygge spotter/plakater/dører/brannslukningsapparat osv i det uendelige! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! :D

Lenke til kommentar

rett og slett stilig. Har sansen for billykter som blunker til meg :)

Det er fra tiden da biler hadde særpreg og ikke alle merker var helt like som ofte er med dagens biler.

Helt enig Knut! Dagens biler har ikke sjel lenger. Gi meg en bil fra 60-tallet! Da var det former og stil da! Så hyggelig at du kommenterte på bildet mitt!

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Skikkelig "damevogn" dette:-) Vipper som mang ei dame kan misunne......

Flott detaljfoto og du viser igjen at du har godt blikk for motiver. Liker begge versjonene, som er stilige på hver sin måte. De hadde liksom mer sans for slike detaljer før. Nå ser en ikke forskjell på bilmerkene.

Atsjooo:-)

Lenke til kommentar
Skikkelig "damevogn" dette:-) Vipper som mang ei dame kan misunne......

Flott detaljfoto og du viser igjen at du har godt blikk for motiver. Liker begge versjonene, som er stilige på hver sin måte. De hadde liksom mer sans for slike detaljer før. Nå ser en ikke forskjell på bilmerkene.

Atsjooo:-)[/quote

Hei Pentaxen! :) tusen takk for så hyggelige ord! Nei i dag er biler stort sett kjønnsløse,, skitdyre og dritkjedelige. Men de har litt andre krav å forholde seg til også nå da, når det gjelder aerodynamikk, vekt, sikkerhet , bensinforbruk osv..

Lenke til kommentar

Fint bilde av en meget stilig detalj. I slike omgivelser med masse "rot" rundt bilene er det veldig smart å gå for tette utsnitt og konsentrere seg om detaljer fremfor prøve å få med hele bilen.

Liker godt vinkelen og utsnittet her. Kunne dog tenke meg bitte litt mer luft mellom lykten og bildekanten. Det ser ofte mer tiltalende ut hvis man unngår at en form/linje ikke ligger og "gnisser" helt inntil bildekanten. Bedre å enten gi litt mer luft eller beskjære enda tettere. Bare et lite tips til neste gang :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fint bilde av en meget stilig detalj. I slike omgivelser med masse "rot" rundt bilene er det veldig smart å gå for tette utsnitt og konsentrere seg om detaljer fremfor prøve å få med hele bilen.

Liker godt vinkelen og utsnittet her. Kunne dog tenke meg bitte litt mer luft mellom lykten og bildekanten. Det ser ofte mer tiltalende ut hvis man unngår at en form/linje ikke ligger og "gnisser" helt inntil bildekanten. Bedre å enten gi litt mer luft eller beskjære enda tettere. Bare et lite tips til neste gang :)

Hei Mikael! Jeg har faktisk sett det sjøl også, nå i ettertid, at det burde vært litt mer luft under løkta. Tror det ble sånn fordi det var noe rot jeg ville unngå. Det blir ofte litt kompromisser. :) Tusen takk for konstruktiv tilbakemelding, det settes pris på! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...