Jonas Magerøy Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Spillet lever i beste velgående – har fått ny trailer og slippvinduThe Last Guardian har dukket opp igjen, etter 6 år i dvale Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Spillet ser fortsatt like magisk ut. Nå må bare Sony og Team Ico å passe på at utviklingen ikke sporer av igjen! 1 Lenke til kommentar
BorgCube Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Vil historien i dette spillet ha noen tilhørighet til SotC eller Ico? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) Ff7 remake, ico, Dark souls 3, mangler bare Half life 3 nå! Da er det tidenes beste e3:p Endret 16. juni 2015 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Flott, men nå må de få opp dampen. Jeg vil ikke at dette skal få Duke Nukem Forever-syken og bære preg av å være laget for en eldre konsoll når det først kommer. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Vil historien i dette spillet ha noen tilhørighet til SotC eller Ico? Tror ikke noen av spillene har noe med hverandre å gjøre, men mener å huske at de hører til i samme univers. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Flott, men nå må de få opp dampen. Jeg vil ikke at dette skal få Duke Nukem Forever-syken og bære preg av å være laget for en eldre konsoll når det først kommer. Spørs om ikke det vil bære litt preg av å egentlig være laget for Ps3, men vil nok fortsatt være veldig bra. Lenke til kommentar
Rompel & Skinnrolf Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Lurer på om Sony har hyret inn Peter Molyneux til å hjelpe Fumito Ueda med å holde skuta flytende? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Flott, men nå må de få opp dampen. Jeg vil ikke at dette skal få Duke Nukem Forever-syken og bære preg av å være laget for en eldre konsoll når det først kommer. Spørs om ikke det vil bære litt preg av å egentlig være laget for Ps3, men vil nok fortsatt være veldig bra. For meg gjør det ingenting siden jeg uansett synes PS3 har god nok grafikk, men generelt er jeg redd for at Last Guardian kan få mye kritikk for det og ikke gjøre det så bra av den grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå