Gå til innhold

Når vil oled synke i pris?

Anbefalte innlegg

Skal flytte til våren neste år og trenger i den forbindelse en ny tv. Jeg skal ha minimum 65 tommer, helst større. Jeg ser jo at jeg kan få en oled 55 tommer til rundt 20 000 nå, men det blir for lite. Og 65 tommeren ligger jo på typ 80 000, føler det blir for dyrt. 

Er det realistisk at de vil synke endel iløpet av 1 års tid? Er ikke så veldig oppdatert på TV fronten, men om jeg kunne fått en 65 tommers oled til 20-30k ville jeg jo gått for det. Eller må jeg nesten satse på vanlig UHD?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...

Skal flytte til våren neste år og trenger i den forbindelse en ny tv. Jeg skal ha minimum 65 tommer, helst større. Jeg ser jo at jeg kan få en oled 55 tommer til rundt 20 000 nå, men det blir for lite. Og 65 tommeren ligger jo på typ 80 000, føler det blir for dyrt. 

Er det realistisk at de vil synke endel iløpet av 1 års tid? Er ikke så veldig oppdatert på TV fronten, men om jeg kunne fått en 65 tommers oled til 20-30k ville jeg jo gått for det. Eller må jeg nesten satse på vanlig UHD?

65" 960 koster 65000. Så om du vill ha en 65" Oled til 20/30000 er nok ventetiden lang.

Gå heller ned i størrelse en å gå på LCD smellen med cloading og grått sortnivå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...