TVDlover Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Heisann. Typen har snakket litt om at han ønsker å prøve ny hårfarge. Han er nå naturlig blond, og er ganske lys i huden, men ønsker å farge håret litt mørkere. Kanskje mørk blond/lyst brunt. Det som holder han igjen fra å gjøre dette, er at han tenker det er på en måte en jenteting eller punker-ting å farge håret. Hva synes dere? Finnes det for eks. noen hårfarger som er spesialisert til gutter? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Om det er tilfelle, bør han vurdere tankesettet sitt og ikke om han vil ha mørkere hår. 2 Lenke til kommentar
blured Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Tviler på at det er noen forskjell på produktene menn og damer bruker. Eneste måtte være om du fant en pakke med bilde av en smilende mann på (slik at typen din føler seg mindre femi...) men innholdet er antakelig nøyaktig det samme. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Kan ikke si at jeg noen sinne har følt meg særlig jentete eller punker-aktig når jeg har farga håret. Det være seg da jeg farga det brunt, grønt, blått, eller alle gangene jeg bleika det i ungdommen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå