Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg leter etter en bok som heter "Rage" av Stephen King. Den var publisert under pseudonymet "Richard Bachman". Må være på engelsk.

Den trykkes ikke lenger, da den ble tatt av markedet etter Kings eget ønske, etter skyteepisodene i USA startet, og flere av dem ble fullt eller delvis inspirert av boka til King.

 

Vil helst kjøpe den i Norge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Bestilte den fra den listen til vidor selv. Synes det var en grei pris, helt til du gjorde meg usikker. I farten regnet jeg ut at den kom på litt over to tusen spenn... :p Men mailen sier 22.5pund, altså bare litt over to hundre spenn. Phew! :p

 

Um, fant faktisk en PDF liggende på nettet, så dersom dere vil spare et par tusen kroner, så kan dere jo laste ned den: 

https://drive.google.com/folderview?id=0B6r6phWPMxZBMUlidFVnSGVidTg&usp=drive_web

 

Søk igjennom siden med ctrl + F, og søk på RAGE, så finner dere en pdf, hvor hele boka er. Litt rotete PDF, men vel verd det dersom en vil spare et par tusen kroner, og heller lese den som PDF!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

PDF tar seg ikke så bra ut i bokhyllen. ;) Prisen er ikke så nøye for min del. Har faktisk en og annen førsteutgave, inkludert Pet Semetary, signert av King selv. ;)

 

Sånn sett, dersom det er en hobby å samle på bøker er det jo greit. Kommer jo helt an på hva TS mener om saken dog. 

Lenke til kommentar

Jeg leita rundt på nettet i første omgang, på eBay osv. Fant den til 3000. Hadde jeg hatt den typen penger, hadde jeg garantert kjøpt den, men jeg er en fattig kar på 18 år  :hm: . Jaja, jeg får gå for den PDF- filen! Men hvis noen andre her finner en paperback, er det fremdeles bare å si ifra!  :)

 

Men takk så mye, Statstrollet!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg leita rundt på nettet i første omgang, på eBay osv. Fant den til 3000. Hadde jeg hatt den typen penger, hadde jeg garantert kjøpt den, men jeg er en fattig kar på 18 år  :hm: . Jaja, jeg får gå for den PDF- filen! Men hvis noen andre her finner en paperback, er det fremdeles bare å si ifra!  :)

 

Men takk så mye, Statstrollet!

 

Bare hyggelig. Dog kan det være at det er problemer med PDFen, etter hva jeg har sett. Det er deler av PDFen hvor teksten går ut til sidene, dette kan du fikse med å copy-paste det til et annet dokument. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...