Anzure Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Jeg har for øyeblikket Logitech G710+ og er veldig fornøyd med det, bortsett fra at space-knappen henger seg opp noen ganger. Nå som jeg har bestemt å kjøpe meg nytt, hva burde jeg kjøpe? Hadde vært greit med et tastatur som er enkelt å rense. Burde jeg kjøpe ett nytt av det samme tastaturet eller har dere noen andre forslag? Jeg bruker tastaturet mest til CS:GO og programmering, og forsåvidt generell skriving selvfølgelig. Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Hei waremanu. Jeg hadde nettopp G710+ selv, men ville bytte på grunn av tastaturstørrelsen, samt. at jeg ville prøve noe annet enn Cherry MX Brown. Valget mitt tok jeg i dag, og endte opp med et Xtrfy XG1-R-LED som ligger i samme prisklasse som det andre. Dette tastaturet har røde Cherry MX switcher. Jeg har hatt få timer med det enda, men om du ønsker så kan jeg komme tilbake å poste her når jeg har brukt det noen dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå