Nemaless Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 jeg skjønner ikke hvorfor alle ufo som vil utslette mennesker er så dumme i hue, de trenger bare å ødelegge atmosfæren så vil alle mennesker dø 1 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 13. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2016 Dukket også opp ett intervju med Creative Director Mac Walters, og han gav litt mer innsikt i hvor de er utvikling og hva vi egentlig så i traileren. Kjekt å se. Lenke til kommentar
Kristoffer Solheim Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Hørtes ut som at man ikke spiller samme person om man er mann/kvinne, men at man velger et familiemedlem fra Ryder familien. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2016 (endret) Hørtes ut som at man ikke spiller samme person om man er mann/kvinne, men at man velger et familiemedlem fra Ryder familien. Ser ut som de går for en familie igjen ja, noe lignende DA:II. Har ikke noe imot det, så lenge de gjør det beste de kan med det. Nytt intervju her Endret 16. juni 2016 av Akrabra Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 10. september 2016 Forfatter Del Skrevet 10. september 2016 (endret) Ny video fra Playstation Pro presentasjonen. http://www.pcgamer.com/mass-effect-andromedas-female-and-male-playable-characters-are-sister-and-brother/ Og enda et Intervjue med Mac Walters om hovedkarakterene i spillet. Endret 10. september 2016 av Akrabra 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Det er fristende med 4k og HDR, men mitt spørsmål er hvordan det vil kjøre, når man merker at en del titler sliter i dag med 1080p@30 når det skjer mye på skjermen, gjerne eksplosjoner... Lenke til kommentar
Kristoffer Solheim Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Det er fristende med 4k og HDR, men mitt spørsmål er hvordan det vil kjøre, når man merker at en del titler sliter i dag med 1080p@30 når det skjer mye på skjermen, gjerne eksplosjoner... Kjører nok ikke full 4K, jeg har bare hørt at the Last of Us skal støtte full 4K og andre titler kjører rundt 1080p-1800p med upscale til 2160p(4K). I hektiske scener kan det hende de senker oppløsningen automatisk sånn som de gjør i flere spill i dag. De ønsker alltid å presse mest mulig eye candy på skjermen som mulig, så frame drops er nok ikke helt urealistisk å forvente, uansett hvilken konsoll du snakker om. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Trenger vi 4K-diskusjonen i denne tråden også? Er det ikke allerede en million tråder med det? 1 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 1. november 2016 Forfatter Del Skrevet 1. november 2016 En ny teaser ute, viser egentlig ikke så mye nytt, men verdt en titt. Kommer mer informasjon på N7 dagen, som er 7 November tror jeg, så 6 dager fra og med idag, Mandag neste uke. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Hmm, glipp fra produsent å etterlate Apollo lunar modul på månen? Dvs. alt fra gullfargede beina og opp. Uansett, dette er et spill jeg ser frem til at kommer ut. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 1. november 2016 Forfatter Del Skrevet 1. november 2016 Vet ikke så mye om Apollo, så kan ikke svare på det. Glipp med tanke på hva? Enig, gleder meg utrolig mye til mer Mass Effect og ett nytt Bioware spill. Syntes de annonserte litt tidlig, men heldigvis har de ikke sluppet for mye info heller. Hvis spillet faktisk kommer i Mars, som er ryktet, så er vi bare rundt 5 måneder unna. Noe som er et bra sted for en stor informasjon dump. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Vet ikke så mye om Apollo, så kan ikke svare på det. Glipp med tanke på hva? Enig, gleder meg utrolig mye til mer Mass Effect og ett nytt Bioware spill. Syntes de annonserte litt tidlig, men heldigvis har de ikke sluppet for mye info heller. Hvis spillet faktisk kommer i Mars, som er ryktet, så er vi bare rundt 5 måneder unna. Noe som er et bra sted for en stor informasjon dump. Glipp i forhold til at modulen står igjen. Når vi forlot månen så var det bare landingsbena som sto igjen, det som er i gull farge. Så spørsmålet mitt er jo om det er en museumsgjenstand som har blitt satt opp der, eller om de skal dra en historie om et Apollo oppdrag som misslyktes etter at de landet. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 1. november 2016 Forfatter Del Skrevet 1. november 2016 Glipp i forhold til at modulen står igjen. Når vi forlot månen så var det bare landingsbena som sto igjen, det som er i gull farge. Så spørsmålet mitt er jo om det er en museumsgjenstand som har blitt satt opp der, eller om de skal dra en historie om et Apollo oppdrag som misslyktes etter at de landet. Kan hende det bare er en gjenstand som er satt opp der ja, et monument. Virker ihvertfall som det mest logiske. Får sikkert ett svar en gang. Takk for at du lot meg lære noe nytt uansett. Lenke til kommentar
1969 Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Glipp i forhold til at modulen står igjen. Når vi forlot månen så var det bare landingsbena som sto igjen, det som er i gull farge. Så spørsmålet mitt er jo om det er en museumsgjenstand som har blitt satt opp der, eller om de skal dra en historie om et Apollo oppdrag som misslyktes etter at de landet. Kan hende det bare er en gjenstand som er satt opp der ja, et monument. Virker ihvertfall som det mest logiske. Får sikkert ett svar en gang. Takk for at du lot meg lære noe nytt uansett. Mest trolig at folk flest ikke ville skjønne hva det var som sto der hvis dem ikke hadde modulen på landingsbena. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Glipp i forhold til at modulen står igjen. Når vi forlot månen så var det bare landingsbena som sto igjen, det som er i gull farge. Så spørsmålet mitt er jo om det er en museumsgjenstand som har blitt satt opp der, eller om de skal dra en historie om et Apollo oppdrag som misslyktes etter at de landet. Kan hende det bare er en gjenstand som er satt opp der ja, et monument. Virker ihvertfall som det mest logiske. Får sikkert ett svar en gang. Takk for at du lot meg lære noe nytt uansett. Mest trolig at folk flest ikke ville skjønne hva det var som sto der hvis dem ikke hadde modulen på landingsbena. Folk flest i dag vet vel ikke hva modulen er engang med eller uten bein... Men kom på en annen teori, jeg spilte ikke gjennom ME3, men vet fra div. spoilere at jorden ble ødelagt, så hva om de nå har funnet opp tidsreiser, og kommer for å advare mennesket før de selv oppdager ME releet i bane rundt Mars? Da kan vi jo tippe at dagen er 24 juli 1969, tror ikke fremtidens folk er så opptatt av de andre Apollo landingene Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Trenger vi 4K-diskusjonen i denne tråden også? Er det ikke allerede en million tråder med det? nei, det finnes bare 999.999 tråder, denne tråden var nødvendig for å oppnå 1 million Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Glipp i forhold til at modulen står igjen. Når vi forlot månen så var det bare landingsbena som sto igjen, det som er i gull farge. Så spørsmålet mitt er jo om det er en museumsgjenstand som har blitt satt opp der, eller om de skal dra en historie om et Apollo oppdrag som misslyktes etter at de landet. Kan hende det bare er en gjenstand som er satt opp der ja, et monument. Virker ihvertfall som det mest logiske. Får sikkert ett svar en gang. Takk for at du lot meg lære noe nytt uansett. Mest trolig at folk flest ikke ville skjønne hva det var som sto der hvis dem ikke hadde modulen på landingsbena. Folk flest i dag vet vel ikke hva modulen er engang med eller uten bein... Men kom på en annen teori, jeg spilte ikke gjennom ME3, men vet fra div. spoilere at jorden ble ødelagt, så hva om de nå har funnet opp tidsreiser, og kommer for å advare mennesket før de selv oppdager ME releet i bane rundt Mars? Da kan vi jo tippe at dagen er 24 juli 1969, tror ikke fremtidens folk er så opptatt av de andre Apollo landingene Neida, jorden ble ikke ødelagt. Det var et par tusen døde reapere på jorden etter ME3, men ingen har da tidligere tatt skade av det, så derfor ble alt perfekt noen år etter slutten på ME3 (om du var Paragon, litt spoilete video her). Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. november 2016 Forfatter Del Skrevet 7. november 2016 På Mass Effect sin hjemmeside så står det - DISCOVER A NEW GALAXY // EARLY 2017 - Så da kommer det ihvertfall om ikke så lenge, igjen så tipper jeg Mars. Får jo en helt fersk trailer imorgen, og sikkert en dato også. 1 Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 mass effect adromeda kommer til å floppe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå