Gå til innhold

Mass Effect - Andromeda: Nyheter og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom en ny patch idag, finner ikke notes, men ifølge folk på forumet er det en rekke små hot fixes til forskjellige quest osv. 

 

Har starta New Game plus nå nettopp, stas og spille igjen. 

Får håpe det. OCD`n slår inn litt når det er quest jeg ikke kan levere inn. Liker ikke og ha dem i loggen :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Siste store patch i det de lovte av forbedringer, etter dette blir det nok bare små bug fixes her og der.

 

http://blog.bioware.com/2017/06/06/mass-effect-andromeda-patch-1-08-notes/

Hvis dette er siste store patch skjøvet jeg ikke poenget med denne linjen:

[PC] Added experimental support for Dolby Vision™ technology

Det er jo HDR-støtte, skal de la det ligge i eksperimentell modus for alltid?

 

Er jo rimelig dumt at de dropper støtte for spillet så tidlig, men for EA er jo dette flere millioner dollar med svak avkastning

Lenke til kommentar

 

Siste store patch i det de lovte av forbedringer, etter dette blir det nok bare små bug fixes her og der.

 

http://blog.bioware.com/2017/06/06/mass-effect-andromeda-patch-1-08-notes/

Hvis dette er siste store patch skjøvet jeg ikke poenget med denne linjen:

[PC] Added experimental support for Dolby Vision™ technology

Det er jo HDR-støtte, skal de la det ligge i eksperimentell modus for alltid?

 

Er jo rimelig dumt at de dropper støtte for spillet så tidlig, men for EA er jo dette flere millioner dollar med svak avkastning

De dropper ikke støtte, men ser at det er problemer med å få ting ut fortere. Sammenlign det vi ser nå med hva vi hadde i Mass Effect 3 av patching/Multiplayer maps osv, så ser det ikke bra ut. Virker som EA vil rømme fra Andromda så fort som mulig.

Lenke til kommentar

Multiplayeren i Mass Effect 3 ble vel aktivt oppfulgt i flere år? Med mindre jeg tar fryktelig feil, var selv ikke så fryktelig aktiv på den. Håper multiplayeren til Andromeda vertfall blir fulgt opp i noen år om ikke annet, faktisk overaskende gøy og avhengighets skapende greier, mot den forutsetning at du like hordemode, da det i bunn og grunn er det eneste som er der.

Lenke til kommentar

Multiplayeren i Mass Effect 3 ble vel aktivt oppfulgt i flere år? Med mindre jeg tar fryktelig feil, var selv ikke så fryktelig aktiv på den. Håper multiplayeren til Andromeda vertfall blir fulgt opp i noen år om ikke annet, faktisk overaskende gøy og avhengighets skapende greier, mot den forutsetning at du like hordemode, da det i bunn og grunn er det eneste som er der.

Ut fra aktiviteten på https://www.reddit.com/r/MECoOp/ og mangelen på et offisielt Bioware-forum sitter jeg med inntrykk av at det er vesentlig mindre oppfølging av dette spillet enn det var i ME3.

 

Dette blir vel den tredje gangen de gjør endringer på balansen i multiplayer om jeg har talt rett, mens i ME3 var det endringer hver uke i et helt år fra lanseringen.

Lenke til kommentar

Ja støtten for Multiplayer er helt elendig sammenlignet med ME3, men jeg har inntrykk av at de fleste som jobbet på spillet er flyttet til andre EA divisjoner og bare noen få sitter igjen med oppgaven av å lappe sammen Andromeda. Ikke en bra situasjon for noen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
For min del reagerte jeg på at performance ikke er nevnt med ett ord i notatene.

Steven Brown‏ @Capitalistpig21  19h19 hours ago
 
Replying to @bioware @masseffect
 
I feel that Bioware's seemingly non-stop focus on who you can fuck in their games has caused them to miss the point of what made them good.

 

 

Lolz.

 

Lenke til kommentar

 

For min del reagerte jeg på at performance ikke er nevnt med ett ord i notatene.
Steven Brown‏ @Capitalistpig21  19h19 hours ago
 
Replying to @bioware @masseffect
 
I feel that Bioware's seemingly non-stop focus on who you can fuck in their games has caused them to miss the point of what made them good.

 

 

Lolz.

Romance greiene har gått helt av skaftet. Husker når det bare var en ekstra ting som var i spillene til Bioware. De var artige nok, noen ganger bra skrevet. Nå er det en av de tingene som faktisk veier opp for om folk kjøper spillet eller ikke. Jeg kjøper det for rollespill opplevelsen, ikke hvilke piksler jeg kan rote rundt med. Selv om jeg selvfølgelig gjør romanser fra tid til annen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

For min del reagerte jeg på at performance ikke er nevnt med ett ord i notatene.
Steven Brown‏ @Capitalistpig21  19h19 hours ago
 
Replying to @bioware @masseffect
 
I feel that Bioware's seemingly non-stop focus on who you can fuck in their games has caused them to miss the point of what made them good.

 

 

Lolz.

Romance greiene har gått helt av skaftet. Husker når det bare var en ekstra ting som var i spillene til Bioware. De var artige nok, noen ganger bra skrevet. Nå er det en av de tingene som faktisk veier opp for om folk kjøper spillet eller ikke. Jeg kjøper det for rollespill opplevelsen, ikke hvilke piksler jeg kan rote rundt med. Selv om jeg selvfølgelig gjør romanser fra tid til annen. 

 

Må innrømme at jeg stusser litt når et så mangelfullt spill får "expanded male romance options" som en av de viktigste patch-endringene. Jeg lurer på om det virkelig var et stort savn for mange som faktisk spiller spillet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Må innrømme at jeg stusser litt når et så mangelfullt spill får "expanded male romance options" som en av de viktigste patch-endringene. Jeg lurer på om det virkelig var et stort savn for mange som faktisk spiller spillet. 

Vet at Bioware har en stor fanskare blant homoseksuelle, men tror ikke det er nok til og egentlig rettferdiggjøre dette i en patch. Sier vel litt mer om politikken rundt Bioware og at de har mistet litt artistisk integritet. Uansett så betyr det ikke noe for meg, hvis dette var noe ekstra de gjorde for sine fans, så greit nok. Bare det ikke tok tid vekk fra faktiske ting som må fikses.

Lenke til kommentar

Romance har da vært en greie i Bioware spill i årevis. Det er ikke noe nytt. Ikke er det mitt inntrykk av at det er mer omfattende heller. Mens spillene har vokst masse i kompleksitet når det gjelder størrelse på maps, antall quests, og generelt budsjett (på godt og vondt). Det blir bare billig og stusselig å gnåle om "politikk" fordi minoriteter faktisk får noen valg. Ellers lider MEA av de samme problemene som de fleste store titler for tida. Man tar seg ikke tid til å finpusse produktet før release, og det er bingo i hvor stor grad man blir ferdig med denne jobben i ettertid. Når det er sagt så koser jeg med med MEA likevel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes ME3 ble for mye datingsimulator, virka som alle samtaler og avgjørelse gikk mot hvilke puppepiksler man kunne få se. 

Glemte jo helt bort historien i alt datingtøvet. Og samme helsikes greiene er det i ME:A også tydeligvis..bare at halvparten er PC-LGBTHSAHSJDKH i tillegg.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

 

Må innrømme at jeg stusser litt når et så mangelfullt spill får "expanded male romance options" som en av de viktigste patch-endringene. Jeg lurer på om det virkelig var et stort savn for mange som faktisk spiller spillet. 

Vet at Bioware har en stor fanskare blant homoseksuelle, men tror ikke det er nok til og egentlig rettferdiggjøre dette i en patch. Sier vel litt mer om politikken rundt Bioware og at de har mistet litt artistisk integritet. Uansett så betyr det ikke noe for meg, hvis dette var noe ekstra de gjorde for sine fans, så greit nok. Bare det ikke tok tid vekk fra faktiske ting som må fikses.

 

Det jeg også tenker. Synes det fremstår som en som en relativt lite viktig mangel i et spill med stort forbedringspotensiale, men kanskje handler det først og fremst om å opprettholde Biowares gode rykte til senere titler, som for så vidt sikkert er et lurt trekk.  

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...